پلیس ترمز خودرو‌های شوتی را کشید
پلیس ترمز خودرو‌های شوتی را کشید

به گزارش «اطلاعات آنلاین» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به راه اندازی قرارگاه مبارزه با خودرو های قاچاق بر موسوم به شوتی  از افزایش ۳۰ تا ۳۵۱ درصدی کشفیات کالای قاچاق خبر داد. وی گفت: ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی به منظور دسترسی آسان […]

- پلیس ترمز خودرو‌های شوتی را کشید

به گزارش «اطلاعات آنلاین» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به راه اندازی قرارگاه مبارزه با خودرو های قاچاق بر موسوم به شوتی  از افزایش ۳۰ تا ۳۵۱ درصدی کشفیات کالای قاچاق خبر داد.

وی گفت: ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی به منظور دسترسی آسان مردم  برای اطلاع رسانی به پلیس با شماره ۰۹۶۳۰۰  راه اندازی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به راه اندازی سامانه GISجغرافیای جرائم اقتصادی، از  شناسایی ۱۰۷۸ شرکت خارجی فعال در کشور و تهیه شناسنامه اطلاعاتی  اقتصادی کشور به تفکیک استان ها خبر داد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در تشریح  اقدامات برجسته این پلیس در کشف جرائم و مفاسد اقتصادی، خاطر نشان کرد: مداخله موثر درمدیریت بازار درحوزه های مواد پروتئینی و کالا های اساسی از جمله: گوشت ومرغ، شکر، شیر خشک ، لاستیک و آرد باهدف کنترل قیمت بازار و شناسایی و کشف جریان سازمان یافته فساد کلان مالی  منجر به بروز ضرر و زیان برای دولت خبرداد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به افزایش ۳۰ تا ۳۵۱ درصدی کشفیات کالای قاچاق ، خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تا کنون ۱۶ مرحله طرح های عملیاتی سراسری مبارزه با کالای قاچاق و ۱۹۰ مرحله طرح استانی اجرا شده است.

سردار رحیمی با اشاره به عزم جدی پلیس در مقابله جدی با پدیده قاچاق، گفت: در هفته انتظامی سال جاری یک هزار و ۳۳۰  تن انواع کالای قاچاق از جمله لوازم آرایشی وبهداشتی، لوازم خانگی، کالای دخانی، موادخوراکی و سلامت محور و غیره برای اولین بار در سراسر کشور امحاء و آتش زده شد که این نشان دهنده عزم راسخ پلیس در مقابله با این پدیده شوم است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه در سال های اخیر شاهد ظهور پدیده خودروهای قاچاق بر معروف به شوتی هستیم که در نوع خود حوادث و تخلفات و جرایم مختلفی را رقم می زنند، بیان داشت:راه اندازی قرارگاه مبارزه با خودرو های قاچاق بر موسوم به شوتی  و اجرای طرح های عملیاتی به صورت روزانه و توقیف ۱۷ هزار و ۶۰۰  دستگاه خودروی شوتی از جمله اقدامات پلیس در مقابله با خودروهای قاچاق بر معروف به شوتی است.

سردار رحیمی در تشریح اقدامات موثر در حوزه مبارزه با جرائم اقتصادی، گفت: افزایش ۲۹ درصدی  ارزش ریالی  پرونده های رسیدگی شده نسبت به مدت مشابه سال قبل وتمرکز ورسیدگی به پرونده های کلان ، ملی و سازمان یافته با تشکیل ۲۴۳ فقره پرونده سازمان یافته  با رشد ۱۴ درصدی  از جمله مهمترین اقدامات انجام شده دراین حوزه است.

منبع: اطلاعات انلاین