به گزارش زیرنویس ازقزوین، علی حجتی‌پور با بیان این مطلب گفت: این رقم، مصرف گاز کل استان در بخش خانگی، صنایع و نیروگاه شهید رجایی را دربرمی‌گیرد. وی با بیان اینکه مصرف گاز مهر ماه سال گذشته نیز ۳۳۸ میلیون مترمکعب بوده و این رقم در مهر ماه امسال به بیش از ۴۰۰ میلیون مترمکعب […]

به گزارش زیرنویس ازقزوین، علی حجتی‌پور با بیان این مطلب گفت: این رقم، مصرف گاز کل استان در بخش خانگی، صنایع و نیروگاه شهید رجایی را دربرمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه مصرف گاز مهر ماه سال گذشته نیز ۳۳۸ میلیون مترمکعب بوده و این رقم در مهر ماه امسال به بیش از ۴۰۰ میلیون مترمکعب افزایش پیدا کرده، نسبت به افزایش مصرف گاز استان آن هم در شرایطی که پاییز امسال چندان سرد نشده، ابراز نگرانی کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: مصرف گاز آذر ماه امسال نیز تا روز گذشته ۲۵۷ میلیون متر مکعب است که با توجه به عدم پایان ماه، هنوز امکان مقایسه مصرف آن با مدت مشابه سال گذشته وجود ندارد.

حجتی‌پور در پایان با اشاره به در پیشِ رو بودن روزهای سرد سال، از مردم و همه بخش‌ها خواست تا با مصرف بهینه گاز طبیعی و رعایت الگوی مصرف، به داشتن گاز پایدار کمک کرده و زمستان آرامی را سپری کنند.

منبع: روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین

لیلا بیگدلی/قزوین

 

 

منبع خبر: رکنـا