پرسپولیس آذر ماه سال ۱۳۹۷ شرایط خاصی را تجربه می‌کرد و بازیکنان با این‌که کوچک‌ترین مشکلی با کادر فنی نداشتند اما از شرایط مدیریتی فوق‌العاده گلایه‌مند بودند. بازیکنان پرسپولیس به این مسئله اشاره می‌کردند که چرا با وجود رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا و موفقیت بسیار ارزشمندی که کسب کرده‌اند فقط ۱۵ درصد از […]

پرسپولیس آذر ماه سال ۱۳۹۷ شرایط خاصی را تجربه می‌کرد و بازیکنان با این‌که کوچک‌ترین مشکلی با کادر فنی نداشتند اما از شرایط مدیریتی فوق‌العاده گلایه‌مند بودند. بازیکنان پرسپولیس به این مسئله اشاره می‌کردند که چرا با وجود رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا و موفقیت بسیار ارزشمندی که کسب کرده‌اند فقط ۱۵ درصد از مبلغ ثبت‌شده در قراردادشان به آن‌ها پرداخت شده است! آن‌ها قصد اعتصاب داشتند و نمی‌خواستند تمرین کنند ولی قضیه عصر روز ۲۰ آذر ماه سال ۹۷ جمع شد و زیرنویس روز بیست‌ویکم آذر ماه آن سال در گزارشی اختصاصی تاکید کرد اعتصاب بازیکنان پرسپولیس شکسته شد ولی اعتراض آن‌ها همچنان به قوت خود باقی مانده است.

البته همان ۲۱ آذر ماه مشخص شد که حمیدرضا گرشاسبی از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس کنار رفته و جای خود را به ایرج عرب داده است! این ماجرا تا اواسط دی ماه آن سال همچنان در پرسپولیس ادامه داشت.

زیرنویس‌گردی| اعتصاب در پرسپولیس به تعویق افتاد!/ اعتراض بازیکنان پرسپولیس: چرا ما باید کمتر از استقلالی‌ها پول بگیریم؟

منبع: خبـر ورزشی