به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حالی که نظامیان این رژیم در غزه در کمین نیروهای مقاومت گرفتار شده و متحمل خسارات و تلفات سنگین شده اند، به اظهار نظر درباره آینده غزه پس از جنگ پرداخت. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به اختلاف‌های موجود میان تل‌آویو و […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حالی که نظامیان این رژیم در غزه در کمین نیروهای مقاومت گرفتار شده و متحمل خسارات و تلفات سنگین شده اند، به اظهار نظر درباره آینده غزه پس از جنگ پرداخت.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به اختلاف‌های موجود میان تل‌آویو و واشنگتن گفت: ما در مورد فردای جنگ با واشنگتن اختلاف نظر داریم، اما من اجازه نخواهم داد که اسراییل خطای «اسلو» را دوباره مرتکب شود.

نتانیاهو بدون اشاره به تروریسمی که از سوی این رژیم در حق فلسطینیان در جریان است ادامه داد: اسراییل اجازه نخواهد داد که غزه پس از جنگ از سوی کسانی که از تروریسم حمایت می‌کنند یا به تامین مالی آن می‌پردازند اداره شود.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اشاره آشکار به دشمنی با تمامی فلسطینیان و گروه‌های فلسطینی از جمله جنبش فتح و تشکیلات خودگردان گفت: هرگز اجازه نخواهم داد که غزه پس از جنگ به «حماسستان» یا «فتحستان» تبدیل شود.

علاوه بر این نتانیاهو با اشاره به نقش آمریکا در جنگ علیه غزه تاکید کرد: عملیات زمینی اسراییل در نوار غزه از حمایت کامل آمریکا برخوردار است.

از سوی دیگر ریاست تشکیلات خودگردان در واکنش به اظهارات نتانیاهو اعلام کرد: سخنان نتانیاهو درباره توافق اسلو نیت وی در قبال رخدادهای جاری در نوار غزه و کرانه باختری را آشکار می‌کند.

گفتنی است پیش از این نیز نتانیاهو گفته بود که رژیم صهیونیستی برای احتمال جنگ با تشکیلات خودگردان آماده می‌شود. بنیامین نتانیاهو ادامه داد: تل‌آویو آماده حمله به کرانه باختری است!

منبع: مـهر