به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان چندین موضع ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال اراضی اشغالی هدف قرار دادند. حزب‌الله لبنان اعلام کرد که پادگان زرعیت (روستای طربیخا در اراضی اشغالی لبنان)، مواضع صهیونیستی حدب یارون و راهب، استحکامات توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی در «خربه ماعر» در الجلیل غربی و […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان چندین موضع ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال اراضی اشغالی هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که پادگان زرعیت (روستای طربیخا در اراضی اشغالی لبنان)، مواضع صهیونیستی حدب یارون و راهب، استحکامات توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی در «خربه ماعر» در الجلیل غربی و تجمع نظامیان اشغالگر در اطراف موضع صهیونیستی جل العلام را به طور مستقیم هدف قرار داده و به نظامیان و جنگ‌افزارهای صهیونیستی آسیب زده است.

خبرنگار المیادین اعلام کرد که موضع صهیونیستی جل العلام برای دومین بار در روز جاری از سمت لبنان هدف گرفته شده و علاوه بر این یکی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی نیز در مزارع اشغالی شبعا و کفرشوبا به صورت مستقیم هدف قرار گرفته است.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که یک موشک ضدزره به سوی موضع ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع شبعا پرتاب شده است.

همچنین این رسانه‌ها اعلام کردند که آژیر هشدار در شهرک صهیونیستی «برعام» در شمال اراضی اشغالی به صدا درآمده است.

منطقه اشغالی «عکا» نیز از سمت لبنان با موشک هدف قرار گرفت و آژیر هشدار در این منطقه نیز به صدا درآمد.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین اعلام کرد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی شهرک یارون و اطراف شهرک حولا را هدف قرار داده و به خانه‌های مسکونی آسیب زده، اما این حملات تلفات جانی در پی نداشته است.

خبرنگار المیادین اعلام کرد که یونیفل از نیروهای خود در بخش غربی مرز میان لبنان و اراضی اشغالی خواسته که اقدامات دفاعی را به دلیل نگرانی درباره بمباران بی‌هدف این منطقه از سوی رژیم صهیونیستی در دستور کار قرار بدهند.

منبع: مـهر