روز پنج شنبه قرار است دربی رفت لیگ بیست و سوم برگزار شود. در فصلی که استقلال هفته‌ها صدرنشین لیگ است و پرسپولیس پس از حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با بازیهای عقب افتاده در لیگ شانس رسیدن به استقلال صدرنشین را دارد. با این اوصاف هواداران هر دو تیم بسیار امیدوار هستند […]

- کلوب| درخواست هواداران؛ لطفا دربی جذاب باشد

روز پنج شنبه قرار است دربی رفت لیگ بیست و سوم برگزار شود. در فصلی که استقلال هفته‌ها صدرنشین لیگ است و پرسپولیس پس از حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با بازیهای عقب افتاده در لیگ شانس رسیدن به استقلال صدرنشین را دارد.

با این اوصاف هواداران هر دو تیم بسیار امیدوار هستند تا شاهد یک دربی جذاب باشند، دربی که تیم محبوبشان فاتح آن باشد. استقلالی‌ها امیدوارند فاتح دربی شوند تا به صدرنشینی ادامه دهند و پرسپولیسی‌ها هم امید دارند تا با فتح دربی به یک قدمی صدر برسند و در ادامه این جایگاه را از رقیب دیرینه خود پس بگیرند.

اما از سویی دیگر بوی تساوی بیشتر از هر زمان دیگری به مشام می‌رسد! بازی قبل از دربی هر دو تیم محتاطانه و با کمترین خسارت و تلفات همراه بود. هیچ تیمی دوست ندارد دربی را ببازد ولی حالا این شکست خسارات بیشتری دارد. شکست برای استقلال شاید به منزله از دست دادن صدر باشد و برای پرسپولیس بعد از ناکامی در آسیا به منزله فاجعه تلقی خواهد شد. پس شاید تساوی در نگاه اول به نفع هر دو تیم باشد.

اما درخواست هواداران دو تیم از تیم‌هایشان این است که یک دربی جذاب و دیدنی را برگزار کنند. چه با برد تیم محبوبشان همراه باشد و چه تساوی، بازی پرگل و دیدنی باشد. یک درخواست تکراری و همیشگی ، هواداران هر دو تیم ماه‌ها منتظر رسیدن دربی هستند و انتظار و توقع آنها دیدن یک بازی جذاب و دیدنی و شجاعانه و بدون ترس از تیم محبوبشان است.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی