به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مجید افلاکی که چندی قبل به عنوان جانشین موقت بیژن مقانلو معرفی شد، در اولین آزمون بین‌المللی سرمربیگری خود در تیم ملی تکواندو موفق عمل کرد. پس از آن قرار شد سه هوگوپوش ایران برای رسیدن به المپیک عازم رقابت‌های مهم انگلیس شوند که عدم صدور روادید این […]

- شانس بالای افلاکی برای هدایت تیم ملی تکواندو در المپیک

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مجید افلاکی که چندی قبل به عنوان جانشین موقت بیژن مقانلو معرفی شد، در اولین آزمون بین‌المللی سرمربیگری خود در تیم ملی تکواندو موفق عمل کرد.

پس از آن قرار شد سه هوگوپوش ایران برای رسیدن به المپیک عازم رقابت‌های مهم انگلیس شوند که عدم صدور روادید این شانس را از افلاکی و شاگردانش گرفت.

حالا، اما تیم ملی تکواندو رقابت‌های حساس گرنداسلم را در پیش دارد تا شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک محک بزند.

اگر تیم ملی تکواندو در این رقابت‌ها کار سهمیه‌های المپیک را نهایی کند دیگر در بخش مردان تیم به مسابقات قاره‌ای چین اعزام نمی‌شود و در غیر این صورت باید مردان تکواندوی ایران در رقابت‌های قاره‌ای شانس خود را برای کسب سهمیه‌های باقیمانده امتحان کنند.

در صورتی که تیم ملی تکواندو تحت هدایت مجید افلاکی بتواند سهمیه المپیک کسب کند، در بازی‌های پاریس هدایت تیم ملی بر عهده همین مربی خواهد بود.

احتمال کسب دو سهمیه المپیک برای مردان وجود دارد که در صورت نهایی شدن این مهم باید منتظر دیدن این مربی باتجربه با کت و شلوار مربیگری در المپیک پاریس باشیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا