برگزاری دو مسابقه جایزه بزرگ اسکواش در دی ماه
برگزاری دو مسابقه جایزه بزرگ اسکواش در دی ماه

در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی زیرنویسمطرح شد؛ بابک فقیر نایب رئیس فدراسیون اسکواش در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی زیرنویسگفت: ماه آینده دو مسابقه جایزه بزرگ برگزار می‌شود که رنکینگ سازمان اسکواش بازان جهان را دارد  و بازیکنان می‌توانند در این رقابت‌ها سطح خود را بهبود ببخشند. او با اشاره به برگزاری اردوی آماده […]

- برگزاری دو مسابقه جایزه بزرگ اسکواش در دی ماه

در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی زیرنویسمطرح شد؛

بابک فقیر نایب رئیس فدراسیون اسکواش در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی زیرنویسگفت: ماه آینده دو مسابقه جایزه بزرگ برگزار می‌شود که رنکینگ سازمان اسکواش بازان جهان را دارد  و بازیکنان می‌توانند در این رقابت‌ها سطح خود را بهبود ببخشند.

او با اشاره به برگزاری اردوی آماده سازی تیم‌های ملی برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: اردوی رده های سنی و انتخابی تیم ملی هم طی روزهای آتی برگزار می‌شود  و نفرات اعزامی مشخص خواهند شد.

نایب رئیس فدراسیون اسکواش بیان کرد:همچنین اردوی تیم ملی بزرگسالان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین هم بعد از رده‌های سنی برگزار خواهد شد و بعد از مسابقات انتخابی نفرات اعزامی مشخص می‌شوند.

گفتنی است سی امین دوره مسابقات اسکواش قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از ۲۵ تا ۲۹ مرداد در شهر دالیان چین برگزار می گردد. تیم کشورمان امسال با ترکیبی کامل در دوبخش دختران و پسران حضور خواهد یافت. این برای نخستین بار در تاریخ است که کشورمان با ترکیبی کامل به این مسابقات اعزام می گردد. آخرین حضور ایران در این مسابقات به سال ۲۰۱۷ برمی گردد.

سرپرستی تیم اعزامی را علی کتابفروش دبیر کل فدراسیون بر عهده دارد. کادرفنی مردان را نوید سپری و محمد حسین جعفری و کادرفنی دختران مستانه کرم پور و نگاره پورصالحی تشکیل داده اند. این دوره از رقابت ها با حضور بیش از ۱۳ کشور آسیایی برگزار می شود. از حوزه غرب آسیا ایران تنها تیمی است که با ترکیب کامل حضور دارد و تیم قطر تنها در بخش پسران شرکت کرده است.

 

باشگاه خبرنگاران