به گزارش زیرنویس، سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: نوزدهم آذر ماه سال جاری در پی اعلام یک مورد تیراندازی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر به سمت شهروندی،بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. وی در ادامه افزود: با حضور مأموران انتظامی در صحنه […]

به گزارش زیرنویس، سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: نوزدهم آذر ماه سال جاری در پی اعلام یک مورد تیراندازی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر به سمت شهروندی،بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با حضور مأموران انتظامی در صحنه و در بررسی ها و تحقیقات میدانی به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو با سلاح کلت به سمت شهروند تیراندازی و از محل متواری شده که در این تیراندازی شهروند مجروح که توسط یگان امدادی به بیمارستان انتقال داده شد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه بیان داشت: پلیس به منظور دستگیری عاملان این تیراندازی تحقیقات اولیه تخصصی خود را آغازکه مشخص شد عاملین این تیراندازی به روستاهای اطراف متواری شدند.

سردار جلیلیان تصریح کرد : با اشراف اطلاعاتی ، روز گذشته رد پای عامل اصلی این تیراندازی در یکی از محلات شهرستان به دست آمده که پلیس با انجام کار دقیق پلیسی عامل اصلی تیراندازی و همدستش را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به این که در بازرسی از منزل متهم یک قبصه سلاح کلت کمری به همراه مهمات جنگی کشف شد،خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی به بزه انتسابی معترف و انگیزه خود را از ارتکاب این جرم اختلافات قبلی عنوان کرد.

منبع خبر: رکنـا