عابدین محمودی در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، اظهار کرد: به منظور اجرای این طرح تا کنون ۱۰۰ کیلومتر حفاری انجام شده و برنامه این است که تا آخر هفته آینده این میزان تکمیل شود. وی افزود: برای بهره‌مندی از خدمات فیبر نوری شرکت خدمات دهنده به درب منازل مراجعه می‌کند و در صورت تمایل […]

-  انجام ١٠٠ کیلومتر حفاری برای اجرای طرح فیبرنوری در کرمانشاه/این طرح بهمن ماه امسال بهره‌برداری می‌شود

عابدین محمودی در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، اظهار کرد: به منظور اجرای این طرح تا کنون ۱۰۰ کیلومتر حفاری انجام شده و برنامه این است که تا آخر هفته آینده این میزان تکمیل شود.

وی افزود: برای بهره‌مندی از خدمات فیبر نوری شرکت خدمات دهنده به درب منازل مراجعه می‌کند و در صورت تمایل خدمات رسانی آغاز می‌شود.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه در خصوص مزایای اجرای این طرح تصریح کرد: فیبر نوری به علت پهنای باند سرعت بالاتری دارد.

محمودی در رابطه با تفاوت قیمت ارائه این خدمات عنوان کرد: از آن جایی که به دنبال این است که در بازار رقابت قیمت کمتری ارائه دهد حتما ارزان تر خواهد بود.

وی گفت: در تلاشیم همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به کرمانشاه پروژه فیبرنوری را تا بهمن ماه به بهره برداری برای کل شهر کرمانشاه برسانیم.

محمودی اضافه کرد: محلات منطقه‌ یک شهرداری شهر کرمانشاه که نقطه‌ آغاز فعالیت ما بود از خدمات فیبرنوری بهره‌مند شدند.

منبع: خبـرآنلاین