VAR به دربی رسید/ بنیادی‌فر داور شهرآورد شد
VAR به دربی رسید/ بنیادی‌فر داور شهرآورد شد

صد و دومین دربی پایتخت بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال  از ساعت ۱۶:۱۵ فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران درباره انتخاب داور دربی ۱۰۲ گفت: سرانجام بعد از تلاش‌های فراوان فدراسیون فوتبال و در راس آن مهدی تاج، روابط بین الملل و وزارت ورزش و جوانان  توانستیم تایید نهایی […]

- VAR به دربی رسید/ بنیادی‌فر داور شهرآورد شد

صد و دومین دربی پایتخت بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال  از ساعت ۱۶:۱۵ فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران درباره انتخاب داور دربی ۱۰۲ گفت: سرانجام بعد از تلاش‌های فراوان فدراسیون فوتبال و در راس آن مهدی تاج، روابط بین الملل و وزارت ورزش و جوانان  توانستیم تایید نهایی استفاده از VAR را از فیفا بگیریم و با شرکتی در دبی هماهنگ شده است و این شرکت هم آخر وقت به تهران می‌رسد تا ان شا الله فردا بتوانیم بازی دربی را  با استفاده از VAR  و با  قضاوت داوران ایرانی برگزار کنیم.  

او افزود: به این ترتیب موعود بنیادی‌فر همراه با سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم این مسابقه را قضاوت می‌کنند. بیژن حیدری و  محمدرضا منصوری هم کمک داوران ذخیره این بازی هستند.  

افشاریان گفت: ان شا الله برای اولین بار از VAR  در لیگ برتر فوتبال استفاده کنیم و در نهایت بتوانیم از فوتبال عادلانه لذت ببریم. از همه کسانی که در این باره به ما کمک کردند تشکر می‌کنم.  

 

 

باشگاه خبرنگاران