نکونام پای هوادار متمول پرسپولیس را به نشست خبری کشاند!
نکونام پای هوادار متمول پرسپولیس را به نشست خبری کشاند!

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، امروز و در کنفرانس خبری سرمربی استقلال، خبرنگاری از نکونام پرسید «با شرایط سخت آغاز کردید اما پرسپولیس با یک هوادار متمول بازیکن گرفت و فقط یک امتیاز از آنها کسر شد، استقلال هوادار متمول ندارد؟» سرمربی استقلال  در پاسخ گفت: دنبالش هستیم. خودشان تاکید کردند و صحبتی درباره حریف ندارم. […]

- نکونام پای هوادار متمول پرسپولیس را به نشست خبری کشاند!

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، امروز و در کنفرانس خبری سرمربی استقلال، خبرنگاری از نکونام پرسید «با شرایط سخت آغاز کردید اما پرسپولیس با یک هوادار متمول بازیکن گرفت و فقط یک امتیاز از آنها کسر شد، استقلال هوادار متمول ندارد؟» سرمربی استقلال  در پاسخ گفت: دنبالش هستیم. خودشان تاکید کردند و صحبتی درباره حریف ندارم. با این سقف بودجه، فوتبال ما چند سال دیگر بیشتر دوام نمی‌آورد. شرایط خوب نیست. برای فوتبال باید قانون فوتبالی بنویسیم که روی آن فکر شده است و بتواند به فوتبال کمک کند. قیمت هر بازیکن مشخص است اما اگر بتوانیم مدیریت کنیم این شرایط پیش نمی‌آید که یک سال درگیر سقف و کف قرارداد باشیم. حداقل پنج تیم سقف را رعایت نکرده‌اند.

در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی سوال شد که «استقلال سقف قراردادها را رعایت نکرده و سانروف دارد، واکنش شما به این اتهام چیست؟» نکونام پاسخ داد: تکلیف ما مشخص است. کسانی که با سوال‌هایشان به ما بی احترامی می کنند مطمئنا خط‌دهی شده است اما بی احترامی نباید باشد. بازیکنان دو تیم وقتی به زمین بیایند، مشخص می‌شود که قیمت‌ها چگونه است. تاییدیه هوادار میلیونی هم مشخص است و همه چیز روی میز است. اینکه یک امتیاز یا چند امتیاز کم شود بر عهده افرادی است که تصمیم گیرنده هستند.

منبع: اطلاعات انلاین