به گزارش زیرنویس، ساعت ۲۳ شامگاه ۴ خرداد سال ۱۳۹۶ خبر درگیری خونینی در پارک سرخه حصار به پلیس مخابره شد و خیلی زو تیمی از ماموران برای تحقیق در محل حاضر شدند و ماموران در همان بررسی های ابتدایی با پسر ۲۰ ساله ای که هدف ضربات چاقو از ناحیه سینه قرار گرفته بود […]

به گزارش زیرنویس، ساعت ۲۳ شامگاه ۴ خرداد سال ۱۳۹۶ خبر درگیری خونینی در پارک سرخه حصار به پلیس مخابره شد و خیلی زو تیمی از ماموران برای تحقیق در محل حاضر شدند و ماموران در همان بررسی های ابتدایی با پسر ۲۰ ساله ای که هدف ضربات چاقو از ناحیه سینه قرار گرفته بود روبرو شدند.

پسر جوان به بیمارستان منتقل شد اما بخاطر شدت جراحات و خونریزی روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و همین کافی بود تا تیمی از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران برای تحقیق وارد عمل شوند و خیلی زود عاملان این درگیری مرگبار دستگیر شدند و در همان ابتدا عامل این جنایت خونین که پسر ۱۹ ساله ای بود لب به سخن گشود.

قاتل که از همشهری های قربانی است علت درگیری را اختلافات شخصی بیان کرد و در نهایت با شواهد موجود در محل و شنیدن اظهارات شهود کیفرخواست پرونده مبنی بر قاتل شناخته شده پسر جوان صادر شد و پرونده برای صدور حکم نهایی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد.

قاتل جوان در دادگاه ابراز پشیمانی کرد و عنوان داشت من قصد کشتن مرد جوان را نداشتم و بخاطر اختلافات قدیمی که با هم داشتیم درگیر شدیم و ناخواسته این جنایت صورت گرفت و از اولیای دم خواستار بخشش شد.

بدین ترتیب قضات دادگاه با توجه به درخواست اولیای دم و اعترافات متهم حکم قصاص برای قاتل مرد جوان صادر شد و حکم نهایی در دیوانعالی کشور مورد تایید قرار گرفت.

پسر جوان در لیست اعدامی های صبح امروز زندان قرار داشت و پای چوبه دار و تیم صلح و سازش دادسرای امور جنایی تهران با توجه به رفتارهای متهم در طول سالهای زندان و پشیمانی که داشت در این مرحله وارد عمل شدند و در آخرین لحظات اولیای دم حاضر به بخشش قاتل فرزندشان شدند.

 

منبع خبر: رکنـا