بررسی تسهیلات سه بانک سپه، ملت و رسالت
بررسی تسهیلات سه بانک سپه، ملت و رسالت

اگر برای تامین نیازهای مالی به وام احتیاج دارید و هنوز تصمیم نگرفته‌اید که از چه بانکی وام بگیرید، ما در این مقاله، انواع وام بانک سپه، وام‌های بانک رسالت و انواع وام‌های بانک ملت را توضیح می‌دهیم و شرایط دریافت تسهیلات از آن‌ها را بیان می‌کنیم. معرفی انواع وام بانک سپه تسهیلات بانک سپه […]

اگر برای تامین نیازهای مالی به وام احتیاج دارید و هنوز تصمیم نگرفته‌اید که از چه بانکی وام بگیرید، ما در این مقاله، انواع وام بانک سپه، وام‌های بانک رسالت و انواع وام‌های بانک ملت را توضیح می‌دهیم و شرایط دریافت تسهیلات از آن‌ها را بیان می‌کنیم.

بررسی تسهیلات سه بانک سپه، ملت و رسالت

معرفی انواع وام بانک سپه

تسهیلات بانک سپه در گروه‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند. در بین انواع وام بانک سپه ، وام نگین، وام طرح کار آسان بیشترین مبلغ را دارند. بانک سپه، تسهیلات مشخصی برای خرید کالا دارد. همچنین، پرستارها و افراد شاغل در حوزه درمان هم می‌توانند از تسهیلات قلب سفید استفاده کنند. در این بخش، هر کدام از تسهیلات بانک سپه را توضیح می‌دهیم.

وام طرح کار آسان بانک سپه

اگر درگاه پرداخت و پایانه خرید بانک سپه را دارید، می‌توانید برای دریافت وام طرح کار آسان اقدام کنید. برای دریافت این وام باید حسابتان به پایانه خرید بانک سپه متصل باشد و در مدت زمان ۲ تا ۶ ماه، امتیاز لازم را کسب کنید. 

بعد از اینکه موجودی حساب شما به میانگین مشخصی برسد، می‌توانید ۱۰ میلیون تا ۵۰ میلیارد از بانک سپه وام بگیرید. در نهایت، ۱۲ تا ۳۶ ماه برای بازپرداخت وام بانک سپه فرصت دارید.

تسهیلات نگین آتیه بانک سپه

در بین انواع وام بانک سپه، طرح تسهیلات نگین متقاضی زیادی دارد. اگر در بانک سپه حساب سپرده کوتاه مدت باز کنید، می‌توانید از تسهیلات بانک سپه در طرح نگین آتیه استفاده کنید و بین ۲ میلیون تا ۵ میلیارد تومان وام بگیرید. 

در صورتی‌که در بانک سپه حساب ندارید، باید اول حساب باز کنید و ۴ ماه بعد از سپرده‌گذاری برای دریافت وام بانک سپه اقدام کنید. بعد از ۸ ماه مبلغ تسهیلات به حساب شما واریز می‌شود.  در این طرح، سود سپرده شما ۱ درصد است و پول شما بین ۲ تا ۱۲ ماه در بانک می‌ماند. در نهایت، ۶۰ ماه فرصت دارید که بازپرداخت را انجام دهید.

وام بهین کارت بانک سپه

یکی از انواع وام بانک سپه، وام خرید کالا است. با دریافت بهین کارت می‌توانید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با این بانک خرید کنید. سود وام خرید کالا بانک سپه ۱۸ درصد و مبلغ آن ۵۰ میلیون تومان است. برای دریافت این وام باید حساب قرض الحسنه و ضامن رسمی داشته باشید. ۳۶ ماه هم برای بازپرداخت فرصت دارید.

تسهیلات بانک سپه برای فعالین حوزه درمان

پرستارها و افراد شاغل در حوزه درمان می‌توانند از تسهیلات قلب سفید بانک سپه استفاده کنند. مبلغ این تسهیلات بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان و نرخ سود وام ۱۸ درصد است. برای دریافت وام قلب سفید، باید در بانک سپه حساب باز کنید و سرمایه‌تان را حداقل ۲ ماه در بانک نگه دارید.

شرایط دریافت وام‌ بانک سپه

هر کدام از تسهیلات بانک سپه شرایط مشخصی دارند و به گروه‌های خاصی از جامعه تعلق می‌گیرند. به‌طور کلی برای دریافت تسهیلات بانک سپه نباید به بانک بدهکار باشید یا چک برگشتی داشته باشید. 

به‌علاوه، از آن‌جایی که بانک سپه به نیروهای بازنشسته نیروهای مسلح تسهیلات جداگانه‌ای می‌دهد، شرایط دریافت وام بانک سپه برای این گروه هم متفاوت است. اگر جزو بازنشسته‌ها و مستمری بگیران نیروهای مسلح هستید، می‌توانید ۱۰ میلیون تومان از بانک سپه وام بگیرید. همچنین، برای دریافت انواع وام بانک سپه به چک معتبر، افتتاح حساب سپرده و فرم درخواست وام احتیاج دارید.

معرفی انواع وام‌های بانک ملت

بررسی تسهیلات سه بانک سپه، ملت و رسالت

انواع وام‌های بانک ملت شامل وام ۳.۲ میلیاردی، وام متخصصین، وام خرید کالا و وام بدون ضامن هستند. در ادامه، می‌توانید اطلاعات هر کدام از تسهیلات بانک ملت را مطالعه کنید.

وام ۳.۲ میلیارد بانک ملت

در بین تسهیلات بانک ملت، وام ۳.۲ میلیاردی برای کسب‌وکارها و مغازه‌دارها است. برای دریافت این وام به سند ملکی، پروانه کسب و میانگین حساب ۳ ماهه احتیاج دارید. بعد از افتتاح حساب در بانک ملت، کارشناس‌های بانک حساب شما را اعتبارسنجی می‌کنند. اگر رتبه اعتباری شما ۱ یا ۲ باشد، تسهیلات بانک ملت با سود ۱۵ تا ۱۷ درصدی به شما تعلق می‌گیرد.

تسهیلات بانک ملت برای متخصصین

بانک ملت تسهیلات ویژه‌ای برای صاحبان مشاغل پزشکی و غیرپزشکی دارد. اگر پزشک هستید، می‌توانید ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از بانک ملت وام بگیرید. مبلغ وام برای متخصص‌های غیرپزشکی هم ۳۰۰ میلیون تومان است. شرایط دریافت وام‌های بانک ملت برای متخصصین، داشتن سند ملکی و حساب سپرده جاری است. بعد از دریافت وام هم ۶۰ ماه برای بازپرداخت فرصت دارید.

وام بدون ضامن بانک ملت

یکی از تسهیلات بانک ملت، وام بدون ضامن است. از آن‌جایی‌که پیدا کردن ضامن رسمی کار دشواری است، کسانی که حقوقشان به بانک ملت واریز می‌شود، می‌توانند از وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن بانک ملت استفاده کنند. بعد از ثبت‌نام وام ۱۰۰ میلیونی، کارشناس‌های بانک حساب شما را اعتبارسنجی می‌کنند، اگر رتبه اعتباری A، B و C باشد، می‌توانید برای دریافت وام بدون ضامن اقدام کنید.

شرایط دریافت وام‌های بانک ملت

به‌طور کلی، شرایط دریافت وام‌های بانک ملت مثل بقیه بانک‌ها است. برای دریافت وام از این بانک نباید به سیستم بانکی کشور بدهکار باشید یا چک برگشتی داشته باشید. به‌‌علاوه، بعضی از تسهیلات بانک ملت به سند ملکی و جواز کسب‌وکار احتیاج دارند. 

معرفی وام‌های بانک رسالت

بررسی تسهیلات سه بانک سپه، ملت و رسالت

انواع وام‌های بانک رسالت، وام قرض‌الحسنه و وام بدون ضامن هستند. شرایط دریافت وام‌های بانک رسالت راحت‌تر از بقیه بانک‌ها است. در صورتی‌که در این بانک حساب باز کنید و رتبه اعتباری خوبی بگیرید، می‌توانید از تسهیلات بانک رسالت استفاده کنید. در این بخش، انواع تسهیلات این بانک را توضیح می‌دهیم.

وام قرض‌الحسنه بانک رسالت

سقف وام قرض‌الحسنه بانک رسالت ۲۰۰ میلیون تومان است. برای دریافت این وام باید سپرده خودتان را حداقل ۳ ماه و حداکثر ۶ ماه در بانک نگه دارید. در نهایت ۱۲ ماه هم برای بازپرداخت وام فرصتقرصت دارید. 

به منظور ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه باید به پیش‌خوان مجازی بانک رسالت مراجعه کنید و مدارک لازم را بارگذاری کنید. کارشناس‌های بانک بعد از اعتبارسنجی مبلغ وام را برای شما واریز می‌کنند. تشکیل پرونده و اعتبارسنجی معمولا ۱ تا ۲ هفته طول می‌کشد.

وام بدون ضامن بانک رسالت

یکی از وام‌های بانک رسالت، وام بدون ضامن است. برای دریافت این وام به وثیقه الکترونیک و رتبه اعتباری بالا احتیاج دارید. اگر چک برگشتی و بدهی معوقه نداشته باشید، می‌توانید بدون ضامن از بانک رسالت وام بگیرید. در بخش بعدی، درباره شرایط دریافت وام‌های بانک رسالت توضیح می‌دهیم.

شرایط دریافت وام‌های بانک رسالت

مهم‌ترین شرایط دریافت تسهیلات بانک رسالت، رتبه اعتباری خوب است. برای دریافت وام از این بانک نباید چک برگشتی داشته باشید. به‌علاوه، باید وام‌های قبلی را هم تسویه کنید. 

همچنین، اعتبارسنجی جزوی از مراحل دریافت وام‌های بانک رسالت است. به این منظور باید در سامانه مرآت ثبت‌نام کنید و اطلاعات شغلی و درآمدی خودتان را ثبت کنید. اگر درآمد ماهیانه و ثابتی دارید و قسط‌های قبلی را به موقع پرداخت کرده‌اید، سطح اعتباری ممتاز می‌گیرید.

جمع‌بندی

در سال اخیر، بیشتر سپرده‌گذارهای بانکی سراغ دریافت وام و تسهیلات رفته‌اند. در بین انواع وام‌های بانکی، تسهیلات بانک‌های سپه، ملت و رسالت شرایط خوبی دارند. اگر می‌خواهید در ماه‌های آینده وام بگیرید، در این مقاله انواع وام بانک سپه، وام‌های بانک رسالت و انواع وام‌های بانک ملت را توضیح دادیم و شرایط دریافت وام را بیان کردیم. با کمک مطالب این مقاله می‌توانید برای دریافت تسهیلات بانک ملت، سپه و رسالت اقدام کنید.

منبع: اطلاعات انلاین