در ادامه رقابت‌های هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۴-۲۰۲۳، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در ورزشگاه دو دراگائو مقابل تیم شاختار دونتسک اوکراین قرار خواهد گرفت. مهدی طارمی چهار شب پس از اینکه در لیگ برتر پرتغال حضور […]

- طارمی در بازی مرگ و زندگی فیکس شد!

در ادامه رقابت‌های هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۴-۲۰۲۳، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در ورزشگاه دو دراگائو مقابل تیم شاختار دونتسک اوکراین قرار خواهد گرفت.

مهدی طارمی چهار شب پس از اینکه در لیگ برتر پرتغال حضور ثابت و تاثیرگذار در جریان برتری پورتو مقابل کاسا پیا داشت، امشب هم یکی از ۱۱ نفر اصلی تیمش در دیدار حساس لیگ قهرمانان اروپا برابر شاختار دونتسک اوکراین است.

ستاره ایرانی پورتو که در تمام پنج دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برای تیمش به میدان رفته و در کنار ثبت دو پاس گل، یک گل هم در مسابقه رفت مقابل شاختار دونتسک اوکراین به ثمر رسانده، امیدوار است امشب به این مهم دست پیدا کند و گلزنی داشته باشد.

طارمی پس از نمایش درخشان در چهار دیدار اخیرشان در لیگ قهرمانان و لیگ برتر پرتغال، انگیزه زیادی دارد امشب هم در جدال اروپایی و مهم برابر شاختار دونتسک گلزنی کند و تیمش را برای رسیدن به برد کمک کند.

تیم فوتبال پورتو در پنج مسابقه اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا سه پیروزی و دو شکست داشته و شرایط مشابهی با شاختار دونتسک ۹ امتیازی دارد ولی بخاطر تفاضل گل بهتر نسبت به نماینده اوکراین، در جایگاه دوم جدول گروه H قرار گرفته و امشب با تساوی یا برد صعودش به مرحله حذفی را قطعی می‌کند.

منبع: خبـر ورزشی