به گزارش زیرنویس ،  یائیر لاپید رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در ادامه انتقادات خود از نتانیاهو ادامه داد، «در حالی که هر روزه نیروهایمان در میانه یک جنگ تلخ کشته می‌شوند نتانیاهو، در حال دروغ پردازی، تحریک و نفرت پراکنی است». امروز چهارشنبه روزنامه صهیونیستی هآرتص ضمن ابراز نگرانی از ادامه فعالیت کابینه رژیم صهیونیستی […]

به گزارش زیرنویس ،  یائیر لاپید رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در ادامه انتقادات خود از نتانیاهو ادامه داد، «در حالی که هر روزه نیروهایمان در میانه یک جنگ تلخ کشته می‌شوند نتانیاهو، در حال دروغ پردازی، تحریک و نفرت پراکنی است».

امروز چهارشنبه روزنامه صهیونیستی هآرتص ضمن ابراز نگرانی از ادامه فعالیت کابینه رژیم صهیونیستی به نخست وزیری «بنیامین نتانیاهو» و همچنین ادامه جنگ این رژیم علیه مردم غزه نوشت: نتانیاهو در زمان جنگ «اسراییل» را متلاشی می‌کند و ائتلاف با واشنگتن را به خطر می اندازد.

این روزنامه صهیونیستی با اشاره به اینکه بر اساس نظرسنجی ها مقبولیت نتانیاهو نزد صهیونیست‌ها کاهش یافته است، افزود: نتانیاهو پس از کاهش شانس و مقبولیت خود در نظرسنجی ها، امیدوار است از خشم اسرائیلی ها برای برطرف شدن نیازهای انتخابی خود استفاده کند.

هآرتص اضافه کرد: «اسرائیلی‌ها از نتانیاهو خسته شده‌اند، اما او همچنان به قدرت چسبیده است».

این روزنامه صهیونیستی همچنین در بخشی از اخبار خود فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی روز هفتم اکتبر ( ۱۵ مهر ماه همزمان با عملیات طوفان الاقصی) یک منزل را در نوار باریکه غزه بمباران کرد که بر اثر آن ۱۳ «اسرائیلی» کشته شدند.

هآرتص دلیل این اقدام رژیم صهیونیستی را نگرانی از اینکه این اسرائیلی‌ها از سوی نیروهای مقاومت فلسطینی اسیر شوند، اعلام کرده است.

منبع : ایرنا

منبع خبر: رکنـا