ستاره تیم ملی والیبال ایران  لژونر شد
ستاره تیم ملی والیبال ایران  لژونر شد

ین اسماعیل‌نژاد، قطر پاسور بیست و شش ساله و ستاره تیم ملی والیبال ایران که ورزش سه چندی پیش خبر حضورش در سری آ ایتالیا را داده بود، با تیم ورونا به توافق رسید و شاگرد رادوستین استوییچف بلغاری در این تیم شد

رسمی: امین اسماعیل‌نژاد به ورونا پیوست

به گزارش “ورزش سه”، امین اسماعیل‌نژاد، قطر پاسور بیست و شش ساله و ستاره تیم ملی والیبال ایران که ورزش سه چندی پیش خبر حضورش در سری آ ایتالیا را داده بود، با تیم ورونا به توافق رسید و شاگرد رادوستین استوییچف بلغاری در این تیم شد.

امین اسماعیل‌نژاد با این انتقال فصل جدیدی در دوران بازیگری خود را آغاز خواهد کرد و همه انتظار درخشش او را خواهند داشت، او می‌رود تا جانشین ماکسیم ساپوژکف روس، ستاره فصل پیش این تیم، شود و باید دید می‌تواند جانشین خوبی برای او باشد یا خیر.

ورونا سال‌های گذشته نیز جواد معنوی‌نژاد و مرتضی شریفی، دو دریافت کننده ایرانی، را در اختیار داشت و امین اسماعیل‌نژاد سومین ایرانی این باشگاه خواهد بود.

تیم ورونا فصل گذشته در پلی آف علی‌رغم بازی‌های درخشان در مجموع سه بر دو مغلوب لوبه شد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند، بی‌شک با وجود امین اسماعیل‌نژاد این تیم باز هم سودای حضور در پلی آف و حتی بالاتر از پلی آف را در سر خواهد داشت.

1891317

امین در سال‌های اخیر روزهای دشواری را سپری کرد و موضوع خدمت سربازی به او اجازه نداد که پارسال لژیونر شود. با این حال او اکنون به این هدف بزرگ خود دست یافته و باید دید که در بزرگ‌ترین لیگ والیبال دنیا چه عملکردی خواهد داشت.

 منبع :ورزش ۳