بازی محتاطانه در دستور کار سرخابی‌هاست/ هاشمی نسب و هواداران خویشتن‌دار باشند
بازی محتاطانه در دستور کار سرخابی‌هاست/ هاشمی نسب و هواداران خویشتن‌دار باشند

پایان رافت پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره ارزیابی اش از دربی سرخابی‌ها اظهار کرد: این بازی برای هر ۲ تیم به خصوص پرسپولیس سخت است و  سرخپوشان نیاز به برد دارند تا هم به صدر جدول نزدیک شوند و هم بتوانند هواداران خود را راضی کنند. به نظرم هر ۲ تیم در دربی بااحتیاط بازی […]

- بازی محتاطانه در دستور کار سرخابی‌هاست/ هاشمی نسب و هواداران خویشتن‌دار باشند

پایان رافت پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره ارزیابی اش از دربی سرخابی‌ها اظهار کرد: این بازی برای هر ۲ تیم به خصوص پرسپولیس سخت است و  سرخپوشان نیاز به برد دارند تا هم به صدر جدول نزدیک شوند و هم بتوانند هواداران خود را راضی کنند. به نظرم هر ۲ تیم در دربی بااحتیاط بازی می‌کنند، چون استقلال نمی‌خواهد صدر جدول را از دست بدهد و پرسپولیس هم دوست ندارد که بازنده بازی شود و امتیاز باید بگیرد. البته زیبایی فوتبال در این است که معلوم نمی‌شود که چه اتفاقی در این بازی رخ می‌دهد و کدام بازیکنان می‌رسند و شرایط را سخت می‌کند.  

رافت درباره اینکه برگ برنده بازی دربی چه چیزی است، گفت: به نظرم هواداران ۲ تیم هستند که به ورزشگاه می‌آیند و با تمام شور و شوق به استادیوم می‌آیند تا تیم محبوب خود را تشویق کنند و برنده بازی شود. فرقی ندارد و هر ۲ تیم استقلال و پرسپولیس هواداران پرشوری دارند. همچنین شرایط دربی با بازی‌های دیگر فرق می‌کند و  هواداران باید  با تشویق به تیم خود روحیه بدهند و فرهنگ و شخصیت خود را نشان بدهند. به هر حال امیدوارم که یک بازی خوبی انجام شود و رقابت سالم بین ۲ تیم باشد و هواداران از تماشای بازی لذت ببرند. همچنین هر ۲ تیم، بازیکنان خوبی از  خط دروازه تا فوروارد در اختیار دارند و کادر فنی شان هم خوب هستند.  علاوه بر این، هواداران تا دقیقه ۹۰ تیم خود را تشویق و حمایت کنند.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره بهترین و بدترین خاطره اش از دربی گفت: وقتی دربی را می‌بریم جزو خاطرات خوب می‌شود و زمانی که این بازی را شکست می‌خوریم خاطره بدی خواهد بود. هر کدام از دربی‌ها در سال خود شرایط خاصی دارند و امکان دارد تیم‌ها فراز و نشیب داشته باشند و بازیکنان و مربیان عوض شوند. خیلی خوشحال کننده خواهد شد که پرسپولیس این بازی را پیروز شود و بتواند جایگاهش را ارتقا بدهد. سرخپوشان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند و چشم هواداران به لیگ برتر است تا تیم محبوبشان دوباره قهرمان لیگ شود.  

او درباره درگیری اش با پرویز برومند در دربی سرخابی‌ها گفت: مسائل مهم‌تر از این موضوع وجود دارد و ارزشش را ندارد که به آن پرداخته شود. دربی‌ها حساس هستند و این اتفاقات هم در این بازی‌ها رخ می‌دهد.  

رافت درباره  نگرانی پرسپولیسی‌ها از حواشی مهدی هاشمی نسب در نیمکت استقلال گفت: به نظرم مهدی هاشمی نسب و هواداران باید خویشتن دار و صبور باشند و بی احترامی به یکدیگر نکنند.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه چرا دربی‌ها کسل کننده است و با نتیجه تساوی به پایان می‌رسد، بیان کرد: تیم‌ها محتاط بازی می‌کنند و احتیاط بیش از حد باعث می‌شود دربی کسل کننده باشد. دربی همیشه حساس است و با بازی‌های گذشته ۲ تیم فرق می‌کند.  

او درباره اینکه نتیجه دربی سرخابی‌ها را چطور پیش بینی می‌کند، بیان کرد: به نظرم تیم پرسپولیس با نتیجه یک بر هیچ این بازی را برنده می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران