نکات تخصصی برای بسته بندی برای کمک به سفر بهتر
نکات تخصصی برای بسته بندی برای کمک به سفر بهتر

سفر کردن و گشتن در شهرهای مختلف یکی از بهترین تصمیم‌ها برای افرادی است که عاشق سفر کردن و کشف دنیای اطراف خود هستند! یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث می‌شود شما تجربه خوبی را از سفر خود داشته باشید، همراه بردن تمام وسایلی است که شما در طول سفر خود به آنها نیاز خواهید […]

نکات تخصصی برای بسته بندی برای کمک به سفر بهتر

سفر کردن و گشتن در شهرهای مختلف یکی از بهترین تصمیم‌ها برای افرادی است که عاشق سفر کردن و کشف دنیای اطراف خود هستند! یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث می‌شود شما تجربه خوبی را از سفر خود داشته باشید، همراه بردن تمام وسایلی است که شما در طول سفر خود به آنها نیاز خواهید داشت اما همراه بردن این مقدار وسیله و لباس ممکن است؟ به راستی که بسته بندی کردن وسایل و چیدن آنها در چمدان و یا کوله پشتی مسافرتی خود می‌تواند کار سختی باشد و شما چندین وسیله مهم را در هنگام بسته بندی کردن وسایل خود فراموش کنید. اگر شما هم به دنبال راه‌هایی برای رهایی از این مشکلات در هنگام سفر خود هستید، این مطلب می‌تواند برای شما بهترین آموزش باشد!

ما در این مقاله بهترین نکات برای بسته بندی کردن صحیح وسایل را به شما معرفی خواهیم کرد که شما می‌توانید با توجه به آنها، وسایل سفر خود را به راحتی بسته بندی کنید و تمامی وسایل مورد نیاز خود را در چمدان جای دهید. با ما همراه باشید!

نکات تخصصی برای بسته بندی برای کمک به سفر بهتر

وسایل سنگین خود را در ته چمدان جای دهید

وسایل سنگین‌تر مثل کفش، کتاب، لوازم الکترونیکی، ماگ سفری و لباس‌های زمستانی دارای وزن بیشتری نسبت به لباس‌های معمولی و وسایل دیگر دارند و ممکن است که جای بیشتری را در چمدان شما به خود اختصاص دهند. برای جای دادن بهتری وسایل سفر خود، شما می‌توانید این وسایل سنگین و جاگیر را در ته چمدان خود جای دهید و این وسایل را قبل از هر لوازمی در چمدان قرار دهید.

با این روش شما می‌توانید فضای چمدان خود را راحت‌تر کنترل کنید و از له شدن وسایل ظریف خود توسط لوازم سنگین‌تر جلوگیری کنید. همچنین این روش به شما کمک می‌کند که هنگام حمل چمدان و یا کوله پشتی خود تعادل بهتری را داشته باشید و حمل کردن چمدان برای شما بیش از حد سخت نباشد.

لباس‌های خود را رول کنید و سپس در چمدان جای دهید

این یک عادت همیشگی برای همه افراد است که لباس‌های خود را قبل از سفر تاه کرده و در چمدان خود حای دهند اما این کار یکی از کارهای اشتباه است که می‌تواند بسیاری از فضای قابل استفاده چمدان شما را اشغال کند! بسیاری از متخصصان سفر و بسته بندی به این نتیجه رسیده‌اند که رول کردن لباس‌ها یکی از بهترین روش‌ها برای افرادی است که هم از چمدان و هم از کوله پشتی برای حمل کردن لباس‌های خود استفاده می‌کنند.

با روش رول کردن، شما می‌توانید تعداد لباس بیشتری را در چمدان‌های خود جای دهید و به راحتی لباس‌های چندین هفته را با کمک این روش، در چمدان‌های کوچک خود جای دهید! برای انجام دادن این روش لباس‌های خود را به محکمی رول کنید و در چمدان خود جای دهید. به ترتیب لباس‌ها را رول کنید و پس از رول کردن آنها، شما می‌توانید لباس‌ها و لوازم دیگر خود را بر روی آنها قرار دهید. این روش از چروک شدن لباس‌های شما نیز جلوگیری می‌کند که می‌تواند یکی از بهترین نکات برای بسته بندی لباس‌ها باشد!

توجه داشته باشید که در هنگام رول کردن لباس‌ها، آستین‌ها و پاچه‌های شلوار شما دچار چین خوردگی و تاه خورگی نشوند.

لباس‌های خود را به وسیله پلاستیک‌های تمیز و نازک جدا کنید

نکات تخصصی برای بسته بندی برای کمک به سفر بهتر

بدون شک مسافرت رفتن در کنار دارا بودن بسیاری از نکات مثبت، دارای یک سری از نکات منفی نیز می‌باشد که ممکن است تجربه بدی از مسافرت را به شما بدهد اگر برای آنها از پیش آماده نشده باشید! دسترسی نداشتن به خشکشویی و یا ماشین لباس‌شویی یکی از همان مواردی است که ممکن شما را در حین سفر به دردسر بیاندازد. شما می‌توانید برای محافظت کردن از لباس‌های خود، از پلاستیک‌های نازک در بین آنها استفاده کنید.

برای این کار شما می‌توانید لباس‌های خود را در چمدان به چندین بخش تقسیم کنید. لباس‌های روزانه، لباس‌های دارای پارچه حساس، لباس‌های کثیف شده و بقیه لباس‌ها. با قرار دادن پلاستیک‌های نازک بین بخش‌های مختلف شما می‌توانید لباس‌های تمیز خود را از لباس‌های کثیف جدا کنید و به علاوه این مورد، از سر و صداهای ناشی از وجود فضای خالی بین وسایل خود جلوگیری کنید!

محصولات نستله یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که نیازمند به میان وعده‌های خوشمزه و راحت در هنگام سفر خود هستند! شما هم اکنون می‌توانید بهترین محصولات نستله را برای سفرهای خود تهیه کنید و از آنها لذت ببرید!

وسایل سفر خود را در لایه‌های مختلف قرار دهید

متخصصان حرفه‌ای سفر و بسته بندی، یکی از بهترین روش‌ها برای بسته بندی کردن وسایل را روش لایه لایه معرفی کرده‌اند که شما در این روش می‌توانید وسایل خود را به ترتیب اهمیت داشتن و پراستفاده بودن در سفر خود، بسته بندی کنید! این روش به شما کمک می‌کند که وسایل خود را به راحتی پیدا کنید و در کمترین زمان به آنها دسترسی داشته باشید. همچنین انجام دادن این روش می‌تواند به شما کمک کند که وسایل سفر خود را به ترتیب استفاده کردن در لایه‌های مختلف قرار دهید. به عنوان مثال شما می‌توانید وسایل روز اول سفر خود را در یک لایه و وسایل روز‌های بعد را در لایه‌های دیگر قرار دهید.

یکی از بهترین روش‌ها برای چیدن وسایل به صورت لایه لایه به این روش است که شما کفش‌های خود را در یک لایه قرار دهید، لباس‌ها و تیشرت‌های خود را در یک لایه، لوازم الکترونیکی و شارژرهای خود را در یک لایه و در آخر لباس‌های گرم را در یک لایه آخری قرار دهید. روش چیدمان لایه لایه می‌تواند وسایل شما را در هنگام اسکن شدن توسط کارکنان فرودگاه، به راحتی نشان دهد و آنها می‌توانند با دریافت یک تصویر تمیز از وسایل شما، کارهای اسکن و چک کردن وسایل را سریع‌تر و راحت‌تر انجام دهند.

همچنین شما می‌توانید با انجام دادن این روش، استایل‌های لباس خود را به ترتیب آنها در هر روز، در بین لایه‌های مختلف بچینید و لباس‌های همان روز را در لایه‌ مخصوص خود چیدا کنید. این روش به شما در صرفه‌جویی وقت کمک می‌کند و شما می‌توانید با این روش چیدمان به راحتی وسایل خود را پیدا کنید.

 

نویسنده: امیرحسین نظری

منبع: اطلاعات انلاین