سرمربی تیم استقلال در ابتدای فصل و در مواجه با این سوال که آیا نگران کمبود بازیکن اسمی در ترکیب تیمش نیست گفت: اگر قرار باشد با ۱۳ بازیکن هم به مصاف رقبا برود این کار را انجام می دهد. در هفته های اخیر مصدومیت محمدحسین مرادمند سرمربی تیم استقلال را مجبور کرد در خط […]

- موضوع مهمی که نکونام به آن ورود نکرد

سرمربی تیم استقلال در ابتدای فصل و در مواجه با این سوال که آیا نگران کمبود بازیکن اسمی در ترکیب تیمش نیست گفت: اگر قرار باشد با ۱۳ بازیکن هم به مصاف رقبا برود این کار را انجام می دهد.

در هفته های اخیر مصدومیت محمدحسین مرادمند سرمربی تیم استقلال را مجبور کرد در خط دفاعی تیمش از روزبه چشمی استفاده می کند. بازیکنی که پست تخصصی اش هافبک دفاعی است و حالا در آستانه دربی خبر رسیده که حضور ایمان سلیمی هم در ترکیب تیم استقلال در هاله ای از ابهام قرار دارد. البته او روز گذشته تصویری از خود در تمرین استقلال منتشر کرد تا نشان دهد به شرایط بازی برای آبی ها نزدیک شده است.

شاید جواد نکونام برای حفظ ایمان سلیمی در بازی های بعدی قید استفاده از این بازیکن را بزند و مجبور به استفاده از یک بازیکن غیر تخصصی دیگر در پست هافبک دفاعی شود. با این حال سرمربی تیم استقلال دیروز در کنفرانس خبری این موضوع را بولد نکرد تا بهانه ای برای احتمال امتیازدهی در دربی جور کند.

منبع: خبـر ورزشی