طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور،‌ ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حد فاصل پل زنگوله تا سیاه‌بیشه، در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده تونل های شماره ۱۷ و ۱۸ و حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه و در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده های لاسم […]

- هشدار به مسافران؛ بارش برف و باران در جاده‌های ۱۶ استان/ این محورها ترافیک سنگین دارد

طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور،‌ ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حد فاصل پل زنگوله تا سیاه‌بیشه، در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده تونل های شماره ۱۷ و ۱۸ و حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه و در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده های لاسم ، آب اسک ، رینه ، وانا ، بایجان در جریان است.

همچنین تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت مسیر (رفت و برگشت) روان گزارش شده است. ضمنا محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش برف و باران و مه‌گرفتگی در ارتفاعات، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت دارای بارش باران هستند.

در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا بهشت سکینه، در آزادراه قزوین – کرج حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، در آزادراه ساوه – تهران حدفاصل نسیم‌شهر تا بهمن‌آباد و در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین برقرار است.

بارش برف و باران در برخی محورهای استان‌های اردبیل، تهران، البرز، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، مازندران، فارس، مرکزی و لرستان، همچنین بارندگی در برخی محورهای استان‌های همدان، سمنان، یزد، گیلان و خراسان شمالی گزارش شده است.

بیشتر بخوانید:

بارش شدید باران در این استان‌ها/ پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده

۴۷۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین