پیامکی که پرسپولیسی‌ها را قبل از دربی شوکه کرد
پیامکی که پرسپولیسی‌ها را قبل از دربی شوکه کرد

ورزش سه نوشت: در شرایطی که سرخپوشان پایتخت در روز‌های گذشته با نوتیس و شایعه جدایی چند بازیکن خود روبرو بودند، شب گذشته این باشگاه بخشی از مطالبات اعضای تیم را تامین کرد. بعد از تامین مالی دیشب، امروز اعضای تیم با پیامک واریزی از سوی باشگاه مواجه شدند. همه بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس […]

- پیامکی که پرسپولیسی‌ها را قبل از دربی شوکه کرد

ورزش سه نوشت: در شرایطی که سرخپوشان پایتخت در روز‌های گذشته با نوتیس و شایعه جدایی چند بازیکن خود روبرو بودند، شب گذشته این باشگاه بخشی از مطالبات اعضای تیم را تامین کرد.

بعد از تامین مالی دیشب، امروز اعضای تیم با پیامک واریزی از سوی باشگاه مواجه شدند. همه بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس بخشی از مطالبات خود را دریافت کردند و اعضای تیم هم با واریزی مطالبات خود مواجه شدند.

باشگاه پرسپولیس ده درصد از قرارداد بازیکنان داخلی را پرداخت کرده تا دریافتی آن‌ها به سی درصد برسد. همچنین گئورگی گولسیانی و وحدت حنانوف تمام مطالبات خود را دریافت کردند.

این در حالی است که اوسمار ویرا هم که برای باشگاه نوتیس اعتراضی داده بود، تمام مطالبات خود تا حال حاضر را دریافت کرد.

 به این ترتیب و با دریافت مطالبات اعضای خارجی تیم، آن‌ها اجازه فسخ قرارداد با پرسپولیس را ندارند و سایه این بحران در آستانه دربی از روی سر باشگاه سرخپوش پایتخت برداشته می‌شود.

قطعا شنیدن صدای پیامک واریز قبل از دربی برای بازیکنان پرسپولیس نوعی دوپینگ روحی محسوب می شود.

منبع: اطلاعات انلاین