به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی از صبح امروز (پنجشنبه) در سالن سید رسول حسینی آغاز شده است. صبح امروز کشتی گیران اوزان ۷۴،۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم در حال مبارزه کردن هستند. علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی به همراه سید […]

- حضور دبیر و استاندار مازندران تماشاگر مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد/ ورود آزاد برای نوجوانان و جوانان!

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی از صبح امروز (پنجشنبه) در سالن سید رسول حسینی آغاز شده است.

صبح امروز کشتی گیران اوزان ۷۴،۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم در حال مبارزه کردن هستند.

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی به همراه سید محمود حسینی پور استاندار مازندران با حضور در سالن مسابقات از نزدیک نظاره‌گر این رقابت‌ها هستند.

محسن کاوه سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد به همراه غلامرضا محمدی سرمربی تیم جوانان، مهدی تقوی دارنده دو مدال طلای جهان و اباذر اسلامی با حضور در جایگاه کمیته فنی از نزدیک نظاره‌گر عملکرد کشتی گیران هستند.

نسبت به روز نخست رقابت‌ها که استقبال خوبی از طرف تماشاگران به عمل نیامده بود و از تماشاگران برای ورود مبلغ صد هزار تومان دریافت می‌شد، اما در روز دوم مسابقات از نوجوانان و جوانان علاقه‌مند برای ورود به سالن هیچ هزینه‌ای دریافت نشد و از همین رو اکثر ظرفیت سالن پر از تماشاگر شده است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا