VAR مانع شکست استقلال شد/ پرسپولیسی‌ها هدیه عالیشاه را پس فرستادند
VAR مانع شکست استقلال شد/ پرسپولیسی‌ها هدیه عالیشاه را پس فرستادند

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، در دیداری حساس از لیگ برتر فوتبال ایران و در ورزشگاه آزادی دو تیم پرسپولیس و استقلال برابر هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه یک-یک به پایان رسید.این مسابقه که در حضور بیش از ۶۵ هزار تماشاگر برگزار می‌شد یک نوبرانه داشت و آنهم استفاده از VAR […]

- VAR مانع شکست استقلال شد/ پرسپولیسی‌ها هدیه عالیشاه را پس فرستادند

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، در دیداری حساس از لیگ برتر فوتبال ایران و در ورزشگاه آزادی دو تیم پرسپولیس و استقلال برابر هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه یک-یک به پایان رسید.
این مسابقه که در حضور بیش از ۶۵ هزار تماشاگر برگزار می‌شد یک نوبرانه داشت و آنهم استفاده از VAR برای اولین بار در لیگ برتر فوتبال ایران بود.
در نیمه اول این دیدار دو تیم محتاطانه و پر اشتباه ظاهر شدند و بازی بار فنی قابل توجهی نداشت.
در این نیمه داوران تنها یکبار از VAR استفاده کردند و آن هم به دلیل صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه استقلال بود که اعلام پنالتی نشد.
در نیمه دوم پرسپولیسی تهاجمی‌تر آغاز کرد و استقلال عقب کشید، اما تا دقیقه ۷۸ خطری روی دروازه‌ها ایجاد نشد تا اینکه در این دقیقه روی اشتباه مدافع و گلر استقلال، امید عالیشاه تعویض طلایی گل محمدی با شلیکی از راه دور موفق به گلزنی شد.
پس از این گل استقلال به آب و آتش زد و تعویض‌های نکونام برای جبران گل خورده شکل گرفت.
در دقیقه ۸۰ استقلالی‌ها اعتقاد داشتند که روی پیمان بابایی خطای پنالتی شده است، اما چک کردن صحنه از طریق VAR خواسته استقلالی‌ها را محقق نکرد.
در دقایق پایانی مسابقه بار دیگر خطای علی نعمتی روی آرش رضاوند کار را به VAR کشاند و اینبار موعود بنیادی فرد اعلام پنالتی کرد.

در دقیقه ۵+۹۰ یامگا پشت ضربه پنالتی ایستاد و خلاف جهت حرکت بیرانوند گل تساوی را به ثمر رساند.

در دقایق بعدی بازی با درگیری بازیکنان دو تیم همراه بود.

منبع: اطلاعات انلاین