علی خطیر بعد از تساوی یک – یک استقلال و پرسپولیس گفت: بازیکنان ما بازی هوشمندانه‌ای ارائه کردند و در هر دو نیمه، تمرکز و کیفیت بالایی از خودشان نشان دادند. استقلال از لحاظ خلق موقعیت و تصاحب توپ تیم برتر میدان بود. روی یک اشتباه و بدشانسی گل خوردیم و بازی را خیلی خوب […]

- استقلال تیم برتر دربی بود/ خدا را شکر حقمان خورده نشد

علی خطیر بعد از تساوی یک – یک استقلال و پرسپولیس گفت: بازیکنان ما بازی هوشمندانه‌ای ارائه کردند و در هر دو نیمه، تمرکز و کیفیت بالایی از خودشان نشان دادند. استقلال از لحاظ خلق موقعیت و تصاحب توپ تیم برتر میدان بود. روی یک اشتباه و بدشانسی گل خوردیم و بازی را خیلی خوب جبران کردیم.

«باید سه امتیاز بازی را می‌گرفتیم و همه بازیکنان از اینکه دربی با تساوی به پایان رسیده، ناراحت بودند.» وی ضمن بیان این جمله گفت: خدا را شکر کمک داور ویدیویی (VAR) در این مسابقه وجود داشت و حق استقلال خورده نشد. اگر VAR نبود، یک پنالتی ما گرفته نمی‌شد. این مسئله نشان می‌دهد فدراسیون باید با تمام وجود تلاش کند تا کمک داور ویدیویی را برای همه بازی‌های لیگ داشته باشیم. فرق بازی با VAR و بدون VAR را دیدید.VAR

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اعتراض مدیران پرسپولیس به اعتراض زیاد جواد نکونام خاطرنشان کرد: در این بازی از VAR استفاده شد و نمی‌دانم دوستان به چه چیزی اعتراض می‌کنند. حس می‌کنم این انتقادات درست نیست و نمی‌توانیم ایرادی به VAR بگیریم. من که چیزی از بالا ندیدم.

خطیر در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه استقلال به اعلام نشدن پنالتی به سود آبی‌ها در دقیقه ۸۳ اعتراض می‌کند یا خیر، گفت: آن صحنه هم پنالتی بود. با این حال من داور نیستم و حتماً پنالتی نبوده که داور پنالتی نگرفته است. خدا را شکر که حق استقلال با استفاده از VAR خورده نشد.

وی در مورد کارهای عمرانی باشگاه استقلال عنوان کرد: تجهیز کمپ مرحوم حجازی را طی یکی دو ماه اخیر دنبال می‌کنیم. برنامه ما این است که مجموعه استخر، سونا و جکوزی احداث کنیم و باشگاه سلامت استقلال را در این کمپ داشته باشیم.

منبع: خبـر ورزشی