به گزارش خبرنگار مهر، دیدار معوقه هفته پنجم تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس که صد و دومین دربی این دو تیم بود، از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه امروز پنجشنبه (۲۳ آذر) در ورزشگاه آزادی تهران و به قضاوت موعود بنیادی فر برگزار شد که در پایان دو تیم به تساوی یک به یک رسیدند. امید عالیشاه(۸۹) […]

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار معوقه هفته پنجم تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس که صد و دومین دربی این دو تیم بود، از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه امروز پنجشنبه (۲۳ آذر) در ورزشگاه آزادی تهران و به قضاوت موعود بنیادی فر برگزار شد که در پایان دو تیم به تساوی یک به یک رسیدند. امید عالیشاه(۸۹) برای پرسپولیس و کوین یامگا (۷+۹۰ – پنالتی) برای استقلال گل زدند.

* محمدرضا احمدی گزارشگر این دیدار به هنگام خروج از ورزشگاه مورد توهین هواداران استقلال قرار گرفت. او با تعجب به هواداران استقلال نگاه می کرد و نمی دانست دلیل توهین های هواداران استقلال به او چیست؟ البته طرفداران تیم آبی پایتخت اعتقاد داشتند که او یک طرفه گزارش کرده و دوست داشته پرسپولیس برنده این دیدار باشد.

* پس از پایان سوت بازی، بیرانوند به سمت هواداران تیمش رفت و به نشانه اعتراض به تصمیم داوری سیستم وار را به هواداران نشان داد.

* بازیکنان استقلال به همراه جواد نکونام به دلیل قرار داشتن ورودی رختکن مقابل تماشاگران پرسپولیس از سمت دیگری راهی رختکن شدند.

* کوین یامگا که در سخت ترین شرایط، گل تساوی استقلال را در دقایق پایانی به ثمر رساند مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

* پس از دیافت گل تساوی بسیاری از هواداران پرسپولیس ورزشگاه را ترک کردند اما استقلالی ها تا سوت پایان ماندند و به تشویق تیم خود پرداختند.

* یحیی گل محمدی که از نتیجه به دست آمده اصلا راضی نبود دقایقی بر روی نیمکت نشست و سپس راهی رختکن شد.

* مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جایگاه ویژه با تلفن همراه در حال دیدن خطایی بودند که داور برای استقلال پنالتی گرفت.

منبع: مـهر