به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، گولسیانی درباره دربی و تساوی در این دیدار عنوان کرد: مسابقه و دربی سختی برای ما بود، اما ما توانستیم کل بازی را کنترل کنیم البته نمی‌دانم درباره VAR چه بگویم.  بازیکن پرسپولیس گفت: بار‌ها بازی متوقف شد و این تعجب برانگیز است. در این مسابقه به‌جای ۹۰ […]

- گولسیانی: از نتیجه تساوی ناراحتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، گولسیانی درباره دربی و تساوی در این دیدار عنوان کرد: مسابقه و دربی سختی برای ما بود، اما ما توانستیم کل بازی را کنترل کنیم البته نمی‌دانم درباره VAR چه بگویم. 

بازیکن پرسپولیس گفت: بار‌ها بازی متوقف شد و این تعجب برانگیز است. در این مسابقه به‌جای ۹۰ دقیقه شاید فقط ۶۰ دقیقه بازی کردیم که عجیب است. نمی‌دانم این مسئله چقدر برای فوتبال ایران خوب است. وقتی بازی خیلی پویا بود و تحرک داشت آن را از دست می‌دادیم. فکر می‌کنم با حضور کمک داور ویدیویی باید خیلی سریع تصمیم‌گیری شود.

وی درباره داوری در دربی عنوان کرد من به تصمیمات داور احترام می‌گذارم و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم. من فقط می‌توانم درباره بازی به صورت تکنیکی صحبت کنم. ما از اینکه بازی را مساوی کردیم ناراحت هستیم، اما همان طور که می‌دانید استقلال تیم خوبی است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا