علی سامره پس از تساوی یک – یک استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی بود، اما برخی از دوستان می‌خواستند خرابش کنند و عادت به باخت نداشتند. آنها این چند سال عادت کردند که امتیاز مفت بگیرند. ما شانس آوردیم که VAR بود وگرنه همچون سال‌های گذشته و یا هفت هشت امتیازی […]

- پرسپولیسی‌ها عادت کردند امتیاز مفت بگیرند/ از این به بعد تاریخ عوض خواهد شد

علی سامره پس از تساوی یک – یک استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی بود، اما برخی از دوستان می‌خواستند خرابش کنند و عادت به باخت نداشتند. آنها این چند سال عادت کردند که امتیاز مفت بگیرند. ما شانس آوردیم که VAR بود وگرنه همچون سال‌های گذشته و یا هفت هشت امتیازی که امسال به آنها هدیه کردند، پنالتی ما هم از دست می‌رفت، به هر دلیل با تمام این مشکلات، بازی بدی نبود و حتی یک جاهایی در نیمه دوم چهره برتر میدان بودیم.

وی ادامه داد: صحنه پنالتی اول را فکر می‌کنم صد درصد درست بود، ولی به حدی فشار گذاشتند که داور تصمیم به ادامه بازی گرفت. امیدوارم با آوردن تجهیزات VAR جلوی امتیازات مفتی که این دوستان عادت کردند هر بازی بگیرند، گرفته شود. من جای آنها بودم خجالت می‌کشیدم که درباره اشتباهات داوری و VAR صحبت کنم.

سرپرست استقلال افزود: نه تنها من، بلکه تمام ایران می‌گویند که پرسپولیس یکی از شلوغ‌ترین نیمکت‌ها را دارد. اینکه می‌گویند داور تحت تأثیر حرکات نکونام است و  از داور ایراد گرفتن و صحبت‌ از VAR فرار رو به جلو است. دوستان عادت نداشتند،ولی از این به بعد تاریخ عوض خواهد شد و نمی‌توانند با فریاد امتیاز بگیرند.

منبع: خبـر ورزشی