سید حسین حسینی، کاپیتان تیم استقلال پس از داربی ۱۰۲ و تساوی یک – یک بازی، در جمع خبرنگاران گفت: اشتباه پیش می‌آید اما خدا را شکر به بازی برگشتیم. خیلی خوشحال هستم که VAR در این دیدار بود وگرنه مثل داربی‌های قبل کار را برای آن‌ها در می‌آوردند. او ادامه داد: من شنیدم که […]

- پرسپولیسی‌ها از ۱۱ هفته در ۴ بازی با داوری برده‌اند!

سید حسین حسینی، کاپیتان تیم استقلال پس از داربی ۱۰۲ و تساوی یک – یک بازی، در جمع خبرنگاران گفت: اشتباه پیش می‌آید اما خدا را شکر به بازی برگشتیم. خیلی خوشحال هستم که VAR در این دیدار بود وگرنه مثل داربی‌های قبل کار را برای آن‌ها در می‌آوردند.

او ادامه داد: من شنیدم که دوستان معترض بودند چرا VAR آورده‌اند. طبیعی است تیمی که در ۱۱ هفته ۴ هفته را با داوری برنده بازی شده معترض باشد. بازی با آلومینیوم، ذوب‌آهن، گل‌گهر و هوادار را ببینید، اگر آن امتیازات را با اشتباهات داوری نمی‌گرفتند الان پایین جدول بودند.

دروازه‌بان استقلال درباره خوشحالی بعد از گل استقلالی‌ها که مورد کری خوانی پرسپولیس‌ها قرار گفته است، توضیح داد: ببخشید، اگر آن‌ها گل مساوی می‌زدند شادی نمی‌کردند؟ مساوی در آن شرایط برای ما نتیجه خوبی بود و باید خوشحالی می‌کردیم. ضمن این که امتیاز ما از آن‌ها بیش‌تر است و نتیجه خوبی بود.

او درباره عملکرد خوب خود در این فصل نیز گفت: من اول فصل حرفی زدم و تا آخر فصل ادامه می‌دهم.

منبع: خبـر ورزشی