زیرنویس: علیرضا بختیاری، مدیرمسئول روزنامه دنیای اقتصاد درباره تغییر عنوان معاونت مطبوعاتی به معاونت امور رسانهای و تبلیغات ، گفت: با توجه به تغییراتی که طی سالیان گذشته در صنعت رسانه اتفاق افتاده است، این تغییر عنوان بسیار ضروری بود که اتفاقا دیرهم شده و باید از سالهای قبل این مهم رخ میداده و این […]
زیرنویس: علیرضا بختیاری، مدیرمسئول روزنامه دنیای اقتصاد درباره تغییر عنوان معاونت مطبوعاتی به معاونت امور رسانهای و تبلیغات ، گفت: با توجه به تغییراتی که طی سالیان گذشته در صنعت رسانه اتفاق افتاده است، این تغییر عنوان بسیار ضروری بود که اتفاقا دیرهم شده و باید از سالهای قبل این مهم رخ میداده و این تغییر مطلوب و درست است.