علی نعمتی ناراحت‌ترین بازیکن پرسپولیس بعد از دربی بود، چرا که تصور می‌کند برد به خاطر او از دست رفته است.

 

پرسپولیس در روزی که از استقلال پیش بود و می‌توانست رقیب سنتی را برای سومین بازی متوالی شکست دهد، روی اشتباه و بی احتیاطی علی نعمتی یک پنالتی لحظه آخری تقدیم حریف کرد و دربی پایتخت به تساوی کشیده شد. نعمتی درحالی مرتکب خطا شده بود که قبلا سابقه گلزنی به استقلال را داشته و در دربی اخیر هم جزو بازیکنان خوب تیمش بوده است. با این حال اشتباه بزرگ و تاثیرگذار او در دربی باعث شد تا پرسپولیس ۳ امتیاز بسیار مهم را با یک امتیاز عوض کند.

هرچند پرسپولیسی‌ها و شخص علی نعمتی به شدت معتقد بودند پنالتی به نفع استقلال رخ نداده، ولی به هرحال بنیادی فر با کمک وی ای آر رای به اعلام پنالتی داد و استقلال بازی باخته را با تساوی عوض کرد. پرسپولیس مثل استقلال نمایش خوبی در دربی نداشت و یکی از بی کیفیت‌ترین دربی‌های چند سال اخیر را شاهد بودیم. با این حال پرسپولیس که با گل عالیشاه پیش افتاده بود، می‌توانست با کمی هوش و ذکاوت بازیکنانش به یک برد مهم برسد.

علی نعمتی مدافع چپ سرخ‌پوشان که بازیکن فیکس این تیم به حساب می‌آید، قسم خورد که برخوردی با آرش رضاوند نداشته و بازیکن استقلال خودش را روی او انداخته است. به هر حال بی احتیاطی مدافع پرسپولیس باعث شد تا استقلال صاحب پنالتی شود. این درحالی بود که رضاوند در موقعیت گل صددرصد قرار نداشت و احتمال اینکه می‌توانست توپ را به گل تبدیل کند، خیلی کم بود. نعمتی که به جرات ناراحت‌ترین بازیکن پرسپولیس بعد از پایان دربی بود، در رختکن هم ناراحتی‌اش را نشان داد و از همه همبازیانش و همچنین اعضای کادرفنی پرسپولیس بایت اشتباهش عذرخواهی کرد.

نعمتی خودش را مقصر از دست دان برد در دربی می‌دانست و به شدت عصبانی بود. بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس هم به همبازی خود دلداری دادند تا او بتواند شرایط بهتری پیدا کند. پرسپولیسی‌ها خطاب به نعمتی گفتند: همه ما یک تیم هستیم و با هم می‌بریم و با هم هم می‌بازیم. خودت را سرزنش نکن و به فکر بازی‌های بعدی باش. این درحالی بود که نعمتی به شدت از سوی هواداران پرسپولیس مورد هجمه و حتی فحاشی قرار گرفته بود و حتی با انتشار یک استوری به این موضوع واکنش نشان داد. مدافع چپ قرمزها خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: هرچه می‌خواهید به خودم بگویید و به خانواده‌ام فحاشی نکنید. از همه شما بابت اتفاقات پیش آمده عذرخواهی می‌کنم و قول می‌دهم به زودی برای شما جبران کنم.

منبع: خبـر ورزشی