به گزارش زیرنویس، سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان روز جمعه اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از حمل ۲ محموله سنگین مواد مخدر توسط اعضای باند سازمان یافته از شهرستان‌های ایرانشهر و زاهدان به مرکز کشور را داشتند، به دست آوردند. وی […]

به گزارش زیرنویس،

سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان روز جمعه اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از حمل ۲ محموله سنگین مواد مخدر توسط اعضای باند سازمان یافته از شهرستان‌های ایرانشهر و زاهدان به مرکز کشور را داشتند، به دست آوردند.

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات، سرانجام اعضای این باندها را که با ۲ دستگاه خودرو سواری در حال جابه‌جایی محموله‌های مواد مخدر در محورهای فرعی شهرستان‌های موصوف بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران پلیس پس از رصد و تعقیب و مراقبت خودروهای حامل مواد مخدر، دستور ایست صادر که خودروها بدون توجه به ایست پلیس قصد متواری شدن را داشته که ماموران پلیس با اقدامات پلیسی و به موقع خودرو ها را متوقف می‌کنند.

وی با اشاره به توقیف ۲ دستگاه خودرو و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات‌ها، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروهای توقیفی انواع مواد افیونی در مجموع ۹۸۰ کیلو ۸۰۰ گرم مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.

 

منبع خبر: رکنـا