استقلالی‌ها جوری خوشحالی کردند انگار قهرمان شدند/ VAR به عدالت فوتبال کمک می‌کند
استقلالی‌ها جوری خوشحالی کردند انگار قهرمان شدند/ VAR به عدالت فوتبال کمک می‌کند

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی این تیم برابر تیم استقلال در  دربی پایتخت، اظهار کرد: به نظرم بازی خوبی نبود و  ۲ تیم روی اشتباه مدافعان حریف  به گل رسیدند و  در نهایت ما انتظار داشتیم بازی روان‌تری  را ببینیم که این اتفاق نیفتاد. فقط روی اشتباهات ۲ مدافع، ۲  گل رد […]

- استقلالی‌ها جوری خوشحالی کردند انگار قهرمان شدند/ VAR به عدالت فوتبال کمک می‌کند

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی این تیم برابر تیم استقلال در  دربی پایتخت، اظهار کرد: به نظرم بازی خوبی نبود و  ۲ تیم روی اشتباه مدافعان حریف  به گل رسیدند و  در نهایت ما انتظار داشتیم بازی روان‌تری  را ببینیم که این اتفاق نیفتاد. فقط روی اشتباهات ۲ مدافع، ۲  گل رد و بدل شد و دربی خیلی چنگی به دل نزد. 

درخشان درباره  اینکه پرسپولیس در دقیقه ۹۰ از روی ضربه پنالتی گل خورد، گفت: به نظرم خط دفاع پرسپولیس بی احتیاطی کرد و همین موضوع باعث شد که استقلال به گل تساوی برسد و اعضای تیم بعد از این گل جوری خوشحالی کردند که انگار قهرمان شدند. به نظرم اگر مدافع پرسپولیس اشتباه نمی کرد شاید آن شانس را به استقلال نمی‌دادیم که به گل برسد اما در مجموع  انتظار داشتیم دربی بهتر از این‌ها باشد  و کیفیتش بالا باشد اما آن کیفیت را نداشت.

پیشکسوت پرسپولیس درباره گلزنی عالیشاه در دربی گفت:  عالیشاه گل قشنگی زد و بعد از آن هم شوت خوبی زد و آن هم می توانست گل شود اما در نهایت  بازی دربی مساوی شد و این مساوی برای استقلالی‌ها خوب بود  اما برای پرسپولیسی ها خیلی خوب نبود چون امتیاز بازی را از دست دادند.  

درخشان درباره اظهارات نکونام مبنی بر اینکه اگر VAR نبود، پرسپولیسی ها این برد را به نام خودشان ثبت می کردند گفت: گل را  پرسپولیسی ها خودشان زدند مگر VAR این کار را انجام داد. استقلالی‌ها متوسل به هر چیزی می شوند تا داور برایشان پنالتی بگیرد. 

او درباره اینکه استفاده از VAR  در دربی خوب بود، گفت : به نظرم وی ای آر خوب است و نمی گذارد داور زیاد اشتباه کند و در نهایت به داور و عدالت فوتبال  کمک می کند   تا حق کسی ضایع نشود. 

درخشان درباره اینکه آینده پرسپولیس را چطور می بیند، گفت: بله، من اعتقاد دارم پرسپولیس می تواند امتیازات عقب مانده را جبران کند و  اگر یادتان باشد پرسپولیس در فصل گذشته ۸  امتیاز عقب بود اما  در نهایت به  صدر رسید.

باشگاه خبرنگاران