به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا صبح امروز ٢۴ آذر در پاتایا تایلند ادامه پیدا کرد و پاروزنان ایران در دور مقدماتی ۴ ماده به مصاف رقبا رفتند. آوینا بخشایی در روئینگ تکنفره جوانان در گروه اول مقدماتی […]

- درخشش پارو زنان ایران در روز دوم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا صبح امروز ٢۴ آذر در پاتایا تایلند ادامه پیدا کرد و پاروزنان ایران در دور مقدماتی ۴ ماده به مصاف رقبا رفتند.

آوینا بخشایی در روئینگ تکنفره جوانان در گروه اول مقدماتی با حریفانی از چین‌تایپه، فلیپین، ازبکستان و قزاقستان رو به رو شد و با زمان ۸:۴۸.۶۰۹ دقیقه در جایگاه سوم قرار گرفت و به نیمه‌نهایی صعود کرد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و قزاقستان به ترتیب اول و دوم شدند. دور نیمه‌نهایی این ماده یکشنبه ۲۶ آذر برگزار خواهد شد.

امیررضا عبدالی در روئینگ تکنفره سبک‌وزن زیر۲۳ سال آقایان در گروه اول مقدماتی با حریفانی از هنگ‌کنگ، مالزی، فلیپین و قزاقستان رقابت کرد و با زمان ۷:۵۲.۳۳۹ دقیقه دوم و مستقیما به فینال راه یافت. در این رقابت نماینده هنگ‌کنگ اول و فلیپین سوم شد. فینال این ماده دوشنبه ۲۷ آذر برگزار خواهد شد.

فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره سنگین‌وزن زیر ۲۳ سال بانوان در گروه دوم دور مقدماتی با حریفانی از قزاقستان و مالزی رقابت کرد و با زمان ۸:۵۰.۰۲۴ دقیقه اول شد و مستقیما به فینال صعود کرد. در این رقابت نمایندگان قزاقستان و مالزی به ترتیب دوم و سوم شدند. فینال این ماده دوشنبه ۲۷ آذر برگزار خواهد شد. 

آوینا بخشایی و مهنا حاجی‌حسینی در روئینگ دونفره جوانان در گروه اول مقدماتی به مصاف نمایندگان کره، تایلند، هنگ‌کنگ و چین رفتند و در پایان با زمان ۷:۵۰.۰۴۸ دقیقه دوم و مستقیما به فینال راه یافتند. در این رقابت نمایندگان چین و کره به ترتیب اول و سوم شدند. فینال این ماده دوشنبه ۲۷ آذر برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها تا ٢٨ آذر در پاتایا تایلند ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا