خبری که کام حامیان فیلترینگ را تلخ خواهد کرد
خبری که کام حامیان فیلترینگ را تلخ خواهد کرد

اسپیس ایکس با همکاری اپراتور آمریکایی T-Mobile این سرویس را آزمایش خواهد کرد. درحقیقت کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا (FCC) به اسپیس ایکس مجوز یک دوره آزمایشی ۶ ماهه را اعطا کرده است که شامل ۲۰۰۰ دستگاه آزمایشی و ۸۴۰ ماهواره می‌شود. در صفحه مربوط به سرویس Direct to Cell به دسترسی یکپارچه به متن، صدا […]

- خبری که کام حامیان فیلترینگ را تلخ خواهد کرد

اسپیس ایکس با همکاری اپراتور آمریکایی T-Mobile این سرویس را آزمایش خواهد کرد. درحقیقت کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا (FCC) به اسپیس ایکس مجوز یک دوره آزمایشی ۶ ماهه را اعطا کرده است که شامل ۲۰۰۰ دستگاه آزمایشی و ۸۴۰ ماهواره می‌شود.

در صفحه مربوط به سرویس Direct to Cell به دسترسی یکپارچه به متن، صدا (تماس صوتی) و دیتا یا اینترنت برای تمام گوشی‌های LTE در سراسر جهان اشاره شده است. با این سرویس می‌توان در مناطق مختلف از خشکی گرفته تا دریا به شبکه استارلینک وصل شد و از آن بهره برد.

این سرویس سال آینده میلادی از راه می‌رسد، اما در ابتدا تنها می‌توان با استفاده از آن پیام متنی ارسال کرد و از سال ۲۰۲۵ کاربران به اینترنت ماهواره‌ای دسترسی پیدا خواهند کرد.

به گفته استارلینک، تمام گوشی‌های LTE می‌توانند به شبکه متصل شوند و برای استفاده از اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در گوشی و همچنین ارسال پیامک و ارتباط صوتی، نیازی به تغییر در سخت‌افزار یا نرم‌افزار گوشی نخواهد بود و به برنامه مخصوصی هم نیاز نخواهید داشت.

باید منتظر ماند و دید این سرویس در کدام کشورها راه‌اندازی می‌شود و البته چه هزینه‌ای برای کاربران در پی دارد. انتظار می‌رود در ابتدا Direct to Cell به‌عنوان یک سرویس بتا در اختیار کاربران قرار بگیرد.

منبع: اطلاعات انلاین