به گزارش زیرنویس، اسدالله عباسی استاندار گیلان گیلان با صدور پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان شهادت جمعی از نیروهای جان بر کف فراجا و «حسن بابانیا» شهید گیلانی این حادثه را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است: بسم رب الشهدا و الصدیقین وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی […]

به گزارش زیرنویس، اسدالله عباسی استاندار گیلان گیلان با صدور پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان شهادت جمعی از نیروهای جان بر کف فراجا و «حسن بابانیا» شهید گیلانی این حادثه را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران / ۱۶۹)

خبر شهادت جمعی از نیروهای جان بر کف و وظیفه شناس فراجا از جمله شهید سرافراز گیلانی “حسن بابازاده” در حادثه تروریستی شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان که به فیض عظیم شهادت نائل آمدند؛ موجب تأسف و تألم شد.

سربازان جان بر کف ایران اسلامی در گوشه گوشه میهن عزیزمان به‌صورت بی‌وقفه در تلاشند تا کشور را از گزند بدخواهان و بداندیشان در امان نگاه دارند.

اینجانب ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و تاکید بر به کیفر رساندن این تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی، شهادت جمعی از نیروهای جان بر کف و وظیفه شناس فراجا از جمله شهید سرافراز گیلانی حسن بابانیا را به مقام معظم رهبری، خانواده بزرگ فراجا و خانواده معزز آنان، خانواده آن شهید گرانقدر و مردم شریف ایران اسلامی، استان ولایتمدار گیلان خصوصاً شهرستان املش تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن عزیزان در ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) از خداوند متعال طلب رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان معزز، صبر مسألت می‌نمایم.

منبع: مـهر