مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در ساری پیگیری شد و در وزن ۸۶ کیلوگرم اتفاق جالبی رخ داد. در حالی که باور خیلی‌ها این بود علی سوادکوهی با تغییر وزن و درخشش در لیگ بتواند خود را به جمع مدعیان ۸۶ کیلوگرم برساند اما نتیجه‌ای که او به یکباره و در واپسین لحظات واگذار کرد، […]

- این کشتی‌گیر شگفتی‌ساز با حسن یزدانی سرشاخ می‌شود

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در ساری پیگیری شد و در وزن ۸۶ کیلوگرم اتفاق جالبی رخ داد. در حالی که باور خیلی‌ها این بود علی سوادکوهی با تغییر وزن و درخشش در لیگ بتواند خود را به جمع مدعیان ۸۶ کیلوگرم برساند اما نتیجه‌ای که او به یکباره و در واپسین لحظات واگذار کرد، اجازه نداد تا با قهرمانی به عنوان رقیب حسن یزدانی پا به میدان بگذارد.

وی در فینال مقابل هادی وفایی‌پور قرار گرفت و در حالی که ۴ بر صفر پیش بود اما با یک خاک نتیجه را ۶ بر ۴ واگذار کرد تا یک شگفتی دیگر رقم بخورد.

براساس اعلام چرخه انتخابی در وزن ۸۶ کیلوگرم، نفر اول قهرمانی کشور (وفایی‌پور) به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام می‌شود و در صورت کسب مدال طلا به مرحله نهایی انتخابی راه می‌یابد. در این صورت نتایج حضور این کشتی‌گیر با حسن یزدانی در یک تورنمنت بین‌المللی و یا رقابت انتخابی، ملی‌پوش این وزن را مشخص خواهد کرد.

کادر فنی با ارزیابی سطح کیفی مسابقات و عملکرد ملی‌پوش در مسابقات قهرمانی آسیا می‌تواند نسبت به برگزاری و یا عدم برگزاری مسابقات انتخابی تصمیم‌گیری کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی