به گزارش زیرنویس، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس در پیامی حملهٔ تروریستی به نیروهای غیور انتظامی راسک را محکوم کرد و گفت: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی به‌فوریت و جدیت به شناسایی و برخورد با عوامل این شرارت اقدام کنند. متن پیام محمدباقر قالیباف به شرح زیر است: «بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم وقوع جنایت تروریستی حمله به […]

به گزارش زیرنویس، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس در پیامی حملهٔ تروریستی به نیروهای غیور انتظامی راسک را محکوم کرد و گفت: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی به‌فوریت و جدیت به شناسایی و برخورد با عوامل این شرارت اقدام کنند.

متن پیام محمدباقر قالیباف به شرح زیر است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

وقوع جنایت تروریستی حمله به مقر انتظامی شهرستان راسک، استان سیستان‌وبلوچستان، که موجب شهادت و مجروحیت جمعی از کارکنان غیور و رشید فراجا شد، باعث تأثر فراوان گردید.

ارتکاب حوادث و جنایات تروریستی علیه امنیت و اقتدار این مرزوبوم از سوی دشمنان پلید و گروهک‌های تکفیری و شرور تازگی نداشته و آنان همواره با اقدامات خود تلاش کرده‌اند در ارادهٔ ملت ایران خدشه وارد سازند. اما بدانند این تحرکات بی‌اثر با مجازاتی سرسختانه پاسخ داده خواهد شد. لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی به‌فوریت و جدیت به شناسایی و برخورد با عوامل این شرارت اقدام کنند.

ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این سربازان رشید و جان‌برکف به مقام معظم رهبری، فرماندهی انتظامی کشور، مردم شریف سیستان‌وبلوچستان و خانوادهٔ معزز آنان، درجات رفیع و رضوان الهی برای شهیدان سرافراز و شفای عاجل مجروحان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف
رئیس س مجلس شورای اسلامی»

منبع: مـهر