حضور چهره‌های سرشناس فوتبالی در رستوران‌های سطح شهر به همان‌اندازه برایشان دردسرساز است که برخی اقوام درجه یک‌شان!

اخبار رسیده از رستورانی در حوالی مرکز تجاری اطلس‌مال در محله نیاوران تهران حکایت از داد و فریاد و تهدیدهای برادر یکی از فوتبالیست‌های سرشناس دارد.

ماجرا از آن‌جا آغاز می‌شود که ظاهرا مسئول پاسخ‌گویی تماس‌های تلفنی با فرزند این فرد که به واسطه برادرش بین اهالی فوتبال چهره‌ای کاملاشناخته‌شده دارد، کار را به جایی می‌کشاند که شخصا به محل کسب پیتزافروشی مراجعه می‌کند. این شخص بلافاصله پس از ورود به رستوران با داد و فریاد به سمت صندوق و فردی می‌رود که پاسخ‌گوی تلفن مشتریان بوده و در رابطه با نحوه رفتار و جوابی که به فرزندش داده به‌شدت او را تهدید می‌کند. حضور پر سر و صدای این فرد در محل رستوران علاوه بر این‌که جو محیط را بر هم می‌زند، باعث نگرانی و استرس برخی مشتریان می‌شود که خانوادگی در آن محل حضور یافته بودند تا در محیطی آرام شام میل کنند.

به گفته حاضران در پیتزافروشی، مسئولان رستوران بلافاصله برای آرام کردن این فرد با وی مشغول صحبت می‌شوند اما ظاهرا او قصد کوتاه آمدن نداشته و هرچه مدیر پیتزافروشی به احترام این فرد و برادرش از او درخواست آرام بودن می‌کند، این فرد بیش‌تر صدایش را بالا می‌برد تا جایی که از متصدی پاسخ‌گوی تماس‌های تلفنی می‌خواهد از فرزندش عذرخواهی کند وگرنه درب رستوران را تخته کرده و آن را می‌بندد!

اما اتفاق جالب در این حین برخورد یکی از مشتریان با برادر فوتبالیست و سرمربی سرشناس سابق فوتبال کشورمان بود. این مشتری که کنار خانواده‌اش مشغول صرف غذا بوده، با صدای بلند از این شخص معروف می‌خواهد که آرامش خودش را حفظ کند. این فرد ادامه می‌دهد اگر برای خودت احترامی قائل نیستی لااقل به‌خاطر اسم برادرت که در این فوتبال همه او و استقلال را می‌شناسند آرام بگیر و از محیط پیتزافروشی خارج شو. تو با این رفتارت اسم او را هم خراب می‌کنی!

پس از اعتراض جدی این مشتری، چهره مشهور استقلالی که تا لحظاتی پیش رستوران را روی سرش گذاشته بود به میز این فرد نزدیک شده و درباره پست و سمتش در فوتبال سوال می‌کند طوری که ظاهرا قصد داشته بداند چه شناختی از او و برادرش دارد. فرد معترض هم با تکرار صحبت‌های قبلی برادر فوتبالیست معروف را تهدید می‌کند که اگر به رفتار زشتش در محیط خانوادگی خاتمه ندهد عواقب تلخی را برایش رقم می‌زند. برادر فوتبالیست سرشناس هم ناگهان تغییر رفتار داده و به سرعت محل پیتزافروشی را ترک می‌کند.

با عذرخواهی دوباره پرسنل رستوران از حاضران در پیتزافروشی و تشکر ویژه از کسی که غائله را ختم به خیر کرده بود، همه‌چیز به حالت عادی برمی‌گردد و مهمانان مشغول مرور روایت‌های مربوط به این فرد و برادر فوتبالی‌اش می‌شوند…

منبع: خبـر ورزشی