به گزارش روز جمعه جمعیت هلال احمر استان کرمان، امدادگران هلال احمر پس از اطلاع از گزارش وقوع یک حادثه مفقودی در محل کوه قفس روستای ده بالا از توابع شهرستان کرمان، عملیات امدادرسانی برای نجات این فرد را از ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه امروز آغاز کردند. براساس این گزارش، این عملیات تا ساعت ۱۶:۱۰ امروز […]

به گزارش روز جمعه جمعیت هلال احمر استان کرمان، امدادگران هلال احمر پس از اطلاع از گزارش وقوع یک حادثه مفقودی در محل کوه قفس روستای ده بالا از توابع شهرستان کرمان، عملیات امدادرسانی برای نجات این فرد را از ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه امروز آغاز کردند.

براساس این گزارش، این عملیات تا ساعت ۱۶:۱۰ امروز ادامه داشت که پس از گذشت حدود سه ساعت عملیات جست و جو توسط یک تیم تخصصی امداد و نجات از پایگاه کوهستان کرمان صاحب الزمان (عج) با موفقیت پایان یافت.

هلال احمر کرمان همچنین اعلام کرد، امدادگران با وجود بارش برف و تندباد، موفق به پیدا کردن این فرد در مسیرهای صعب العبور شدند و این شخص را به محل امن منتقل کردند.

جمعیت هلال احمر استان کرمان در ادامه بارش‌های اخیر همچنین از وقوع یک فقره حادثه رانندگی منجر به جرح و امدادرسانی توسط پایگاه امداد جاده‌ای مهران (ماهان) داد.

براساس این گزارش، در پی برخورد امروز یک دستگاه خودرو سواری با موانع جاده بلافاصله یک تیم به محل حادثه اعزام و مصدوم پس از رهاسازی تحویل عوامل اورژانس شد.

روستای دیدنی و کوهستانی ده بالا از توابع دهستان سرآسیاب فرسنگی بخش مرکزی شهرستان کرمان و در فاصله ۲۰ کیلومتری شهر کرمان (مرکز استان) قرار گرفته است.

بارش باران و برف از روز گذشته در برخی از مناطق استان کرمان آغاز شده است.

منبع خبر: رکنـا