باشگاه پرسپولیس یک روز پس از دربی چند شکایت را تسلیم کمیته انضباطی کرد که مهمترین آن شکایت بابت سقف قرارداد و همچنین استفاده از بازیکن غیر مجاز است. حسین بادامکی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه شب‌های فوتبالی در این خصوص صحبت کرد و اگرچه نامی از گوستاوو بلانکو نیاورد اما کاملا مشخص است که […]

- افشاگری مدیر پرسپولیس در مورد بازیکن غیرمجاز استقلال

باشگاه پرسپولیس یک روز پس از دربی چند شکایت را تسلیم کمیته انضباطی کرد که مهمترین آن شکایت بابت سقف قرارداد و همچنین استفاده از بازیکن غیر مجاز است.

حسین بادامکی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه شب‌های فوتبالی در این خصوص صحبت کرد و اگرچه نامی از گوستاوو بلانکو نیاورد اما کاملا مشخص است که منظور او از بازیکن غیر مجاز چه کسی است.

معاون پرسپولیس گفت: ما سه شکایت کردیم که مهمترین آن برای دور زدن قانون سقف قرارداد بوده. متاسفانه تعداد روزهای شکایت به ۶۰، ۷۰ روز رسیده ولی هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم و هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

او ادامه داد: بابت مصاحبه‌هایی که مدیریت کادر فنی و بازیکنانشان هم انجام دادند شکایت کردیم و همچنین بابت اینکه آنها از بازیکنان غیرمجاز استفاده کردند نیز شکایت کردیم.

او در مورد قرارداد بلانکو گفت: قرارداد بازیکن خارجی‌شان که تازه ثبت شده ایراد دارد. قبلاً شائبه‌ای بود که او می‌خواهد به پرسپولیس بپیوندد و ما مبلغ پیشنهادی ایشان را می‌دانیم ولی ایشان به استقلال آمد و من فکر می‌کنم این اتفاق افتاده است. اینکه قرارداد او چه جوری ثبت شده را باید کمیته انضباطی مشخص کند.

در همین ارتباط بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی