به گزارش زیرنویس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت : با تلاش همه جانبه پلیس آگاهی استان در راستای ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی، طرح عملیاتی و ضربتی مقابله با مالخران اموال سرقتی به مدت ۷۲ ساعت در استان اجرا شد. وی افزود: در اجرای این طرح که با هدف پیشگیری […]

به گزارش زیرنویس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت : با تلاش همه جانبه پلیس آگاهی استان در راستای ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی، طرح عملیاتی و ضربتی مقابله با مالخران اموال سرقتی به مدت ۷۲ ساعت در استان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با هدف پیشگیری ومقابله با وقوع انواع سرقت ها ، کشف و استرداد اموال مسروقه به مال باختگان اجرا شد مجموعا ۸۸ فقره انواع سرقت کشف و ۱۱۱ سارق و ۱۶ مالخر اموال مسروقه شناسایی ودر عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

این مقام  ارشد انتظامی استان  با تاکید بر جدیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح های مقابله با سرقت و پاک سازی مناطق و محلات آلوده و جرم خیز، اظهار داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تلاش پلیس برای شناسایی مال باختگان و تحویل اموال مسروقه کشف شده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی  استان هرمزگان با هدف پیشگیری و کاهش وقوع سرقت از عموم شهروندان ومردم استان خواست ضمن توجه جدی به توصیه های کارشناسان پلیس ، در نگهداری و حفاظت از اموال خود دقت بیشتری داشته و در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند.

منبع خبر: رکنـا