رئال مادرید می‌تواند در سال ۲۰۲۴ بلینگام دیگری را به خدمت بگیرد زیرا علاقه آنها به جوب برادر جود بلینگام افزایش پیدا کرده است. جود بلینگام پس از انتقال از بوروسیا دورتموند در آستانه فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ بسیار درخشید و برادرش نیز در انگلیس توجه‌ها را جلب می‌کند. او پس از طی کردن راه برادرش در […]

- جذاب‌ترین اتفاق برای ستاره این روزهای دنیای فوتبال/ برادرانه‌ای در پرافتخارترین تیم اروپا

رئال مادرید می‌تواند در سال ۲۰۲۴ بلینگام دیگری را به خدمت بگیرد زیرا علاقه آنها به جوب برادر جود بلینگام افزایش پیدا کرده است. جود بلینگام پس از انتقال از بوروسیا دورتموند در آستانه فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ بسیار درخشید و برادرش نیز در انگلیس توجه‌ها را جلب می‌کند. او پس از طی کردن راه برادرش در رده جوانان بیرمنگام‌سیتی تصمیم گرفت در ماه ژوئن به ساندرلند بپیوندد. این دو برادر از نظر سبک با یکدیگر بسیار مقایسه می‌شوند اما جوب در این فصل عمدتاً به عنوان مهاجم بازی کرده و چهار گل به ثمر رسانده است.

طبق گزارش نشریه اسپورت، رئال مادرید پیشرفت او را زیر نظر دارد اما در عین حال از علاقه باشگاه‌های بزرگ لیگ برتر به این بازیکن ۱۸ ساله آگاه است. ارزش انتقال فعلی او در حدود ۶ میلیون پوند تعیین شده و برادر بزرگترش یکی از افراد بی‌شماری است که آینده درخشانی را برای او پیش‌بینی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی