تایلند میزبان جام جهانی جت اسکی در کلاس‌های مختلف
تایلند میزبان جام جهانی جت اسکی در کلاس‌های مختلف

جام جهانی جت اسکی ۱۳ تا ۱۷ دسامبر در  ساحل جومتین شهر پاتایا، با حضور کشورهای استرالیا، کامبوج، تایلند، روسیه، بلژیک، ژاپن، کره جنوبی، فرانسه، کویت، مالزی، مجارستان، فنلاند، اندونزی، فیلیپین، استونی، چین، انگلستان، امارات، سوئد، آلمان، بحرین، ایالات متحده و … و در غیاب ایران در حال برگزاری است. این مسابقات که با عنوان […]

- تایلند میزبان جام جهانی جت اسکی در کلاس‌های مختلف

جام جهانی جت اسکی ۱۳ تا ۱۷ دسامبر در  ساحل جومتین شهر پاتایا، با حضور کشورهای استرالیا، کامبوج، تایلند، روسیه، بلژیک، ژاپن، کره جنوبی، فرانسه، کویت، مالزی، مجارستان، فنلاند، اندونزی، فیلیپین، استونی، چین، انگلستان، امارات، سوئد، آلمان، بحرین، ایالات متحده و … و در غیاب ایران در حال برگزاری است.

این مسابقات که با عنوان WGP#1 Waterjet World Cup 2023 شناخته می شود شامل کلاس‌های مختلف مانند سبک آزاد، اسلالوم، استقامت و غیره است.

شرکت کنندگان مهارت ها و ترفندهای خود را روی آب به نمایش می گذارند و برای افتخار و جوایز به رقابت می پردازند. این مسابقات توسط انجمن بین‌المللی قایق‌های ورزشی جت (IJSBA) سازمان‌دهی می‌شود.

تایلند به خاطر موقعیت مناسب آب و هوایی، پتانسیل قوی جذب توریست و راحتی سفر هرساله میزبان رویدادهای بزرگ ورزش‌های آبی و ساحلی است.

باشگاه خبرنگاران