زیرنویس، گروه بین الملل: در حالی که حملات شدید هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه ده‌ها شهید و زخمی برجای گذاشته است رزمندگان فلسطینی دست از مقاومت برنداشته و به مبارزات خود علیه نظامیان صهیونیست در محورهای مختلف این باریکه ادامه می‌دهند. ده‌ها شهید و زخمی در موج جدید حملات […]

زیرنویس، گروه بین الملل: در حالی که حملات شدید هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه ده‌ها شهید و زخمی برجای گذاشته است رزمندگان فلسطینی دست از مقاومت برنداشته و به مبارزات خود علیه نظامیان صهیونیست در محورهای مختلف این باریکه ادامه می‌دهند.

ده‌ها شهید و زخمی در موج جدید حملات هوایی و زمینی علیه غزه

شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های بامداد و صبح امروز همچنان به حملات وحشیانه خود علیه مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهند.

بر اساس این گزارش، تنها در جریان بمباران منازل مسکونی در محله المناره واقع در جنوب شرق خان یونس ده‌ها شهید و زخمی برجای مانده است. جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به صورت وحشیانه ای اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه را در هم کوبیدند.

منطقه الفخاری واقع در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه نیز شاهد حملات هوایی گسترده ارتش رژیم صهیونیستی بود. جنگنده‌های رژیم اشغالگر مناطق الدرج و التفاح در شهر غزه را به صورت گسترده بمباران کردند.

منازل مسکونی در منطقه البراهمه واقع در رفح در جنوب نوار غزه نیز طی حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شدند.

موج جدید حملات هوایی و زمینی علیه نوار غزه

علم صباح یک خبرنگار عرب زبان تاکید کرد که حملات توپخانه ای و هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در طول نوار مرزی نوار غزه تشدید شده و شاهد به وجود آمدن کمربندهای آتشین در مناطق شرقی شهر غزه هستیم.

وی در ادامه افزود: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت گسترده منازل مسکونی در شهر غزه را بمباران کردند. این در حالی است که درگیری نیروهای مقاومت با اشغالگران در شهر خان یونس همچنان ادامه دارد.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز مانند روزهای گذشته حملات خود را علیه مناطق مختلف نوار غزه از سرگرفته است به طوری که اطراف بیمارستان منطقه الفخاری در جنوب نوار غزه را هدف قرار داد.

ایستادگی رزمندگان فلسطینی مقابل دشمن متجاوز در غزه

از سوی دیگر نیروهای مقاومت فلسطین به ایستادگی خود برابر نظامیان اشغالگر در محورهای مختلف نوار غزه ادامه می‌دهند. در همین راستا درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان فلسطین و عناصر متجاوز در منطقه تل الزعتر واقع در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه رخ داده است.

دامنه این درگیری‌ها به منطقه شیخ رضوان واقع در شمال غرب شهر غزه نیز کشیده شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با تجاوز به این باریکه اقدام به حملات توپخانه ای گسترده علیه منطقه شیخ رضوان با هدف پوشش دادن عناصر صهیونیست کرده است.

یورش نظامیان صهیونیست به منازل مسکونی کرانه باختری

از سوی دیگر اشغالگران صهیونیست مانند روزهای گذشته به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند. این عناصر نظامی به شهر طولکرم، منطقه الخضر واقع در غرب شهر بیت لحم و اردوگاه عقبه جبر واقع در جنوب غرب شهر اریحا حمله کردند.

موج جدید حملات هوایی و زمینی علیه نوار غزه

نظامیان صهیونیست به منازل مسکونی شهروندان فلسطینی در خیابان عمان واقع در نابلس نیز حمله کردند.

این حمله اشغالگران به همراه تجهیزات نظامی به نابلس صورت گرفت. اردوگاه بلاطه واقع در شرق نابلس نیز شاهد یورش گسترده این نظامیان صهیونیست بود و یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله این متجاوزان در اردوگاه بلاطه زخمی شد.

بولدورزهای ارتش رژیم صهیونیستی به محض ورود به این اردوگاه اقدام به تخریب زیرساخت‌ها و جاده‌های آن کردند.

درگیری نیروهای مقاومت با متجاوزان در کرانه باختری

در همین راستا نیروهای مقاومت فلسطین در شهر طولکرم با عناصر اشغالگر که به این شهر یورش بردند درگیر شده و به صورت گسترده به سمت آنها شلیک کردند.

منابع آگاه در گفتگو با شبکه المیادین تاکید کردند که نیروهای مقاومت فلسطین در نابلس با شلیک گسترده گلوله نظامیان صهیونیست در این شهر را هدف قرار دادند.

سامر خویره یک خبرنگار عرب زبان تاکید کرد که اشغالگران صهیونیست سعی کردند سه تن از نیروهای مقاومت در نابلس را طی یک حمله موشکی با استفاده از یک پهپاد ترور کنند که در نهایت نتوانستند به نیت شوم خود برسند.

درگیری رزمندگان فلسطینی با عناصر متجاوز به اردوگاه بلاطه نابلس نیز کشیده شد به طوری که تجهیزات اشغالگران در این منطقه با پرتاب چندین نارنجک هدف قرار گرفت.

موج جدید حملات هوایی و زمینی علیه نوار غزه

صهیونیست‌ها از اسرای فلسطینی انتقام می‌گیرند

خبر دیگر آنکه کمیته امور اسرای فلسطین اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست فشارهای خود را بر اسرای زندان النقب افزایش داده اند.

به نظر می‌رسد حمله اشغالگران به کرانه باختری، بازداشت بی دلیل فلسطینی‌ها و تحت فشار گذاشتن آنها در زندان‌ها، تلاش از سوی صهیونیست‌ها برای سرپوش گذاشتن بر شکستشان در نوار غزه و عدم تحقق پیروزی در نبرد زمینی مقابل رزمندگان فلسطینی باشد.

این کمیته فلسطینی تاکید کرد که زندانبان‌های رژیم صهیونیستی در زندان النقب جریان برق را به صورت کامل در این زندان قطع کرده اند.

کمیته امور اسرای فلسطین اضافه کرد: آب نیز به روی زندانیان زندان النقب قطع شده و در طول روز تنها کمتر از یک ساعت وصل می‌شود. زندانبان‌های صهیونیست همچنین وعده‌های غذایی اسرا را کم کرده اند.

در حال تکمیل

منبع: مـهر