حمید بهداروندی، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس در اندیمشک اظهار کرد: به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) محفل ادبی عصر شعر فاطمی در کتابخانه دکتر سرهنگی مؤسسه فرهنگی هنری غدیر اندیمشک برگزار شد. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک، افزود: محفل ادبی عصر قصه فاطمی با عنوان عقیق هم […]

- برگزاری محافل ادبی همزمان با ایام فاطمیه در اندیمشک

حمید بهداروندی، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس در اندیمشک اظهار کرد: به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) محفل ادبی عصر شعر فاطمی در کتابخانه دکتر سرهنگی مؤسسه فرهنگی هنری غدیر اندیمشک برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک، افزود: محفل ادبی عصر قصه فاطمی با عنوان عقیق هم در خانه هنر تالار خورشید برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این محافل که با مشارکت مؤسسه فرهنگی هنری غدیر، اداره فرهنگ وارشاداسلامی،دانجمن نویسندگان و شعرا برگزار شدند، هنرمندان در وصف حضرت فاطمه (س) اشعار خود را خواندند و دربخشی دیگر به نقد کتاب و آموزش نویسندگی پرداختند.

بهداروندی، عنوان کرد: در پایان این محافل ادبی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک به شعرا و نویسندگان، کتاب اهدا شد.

وی خاطر نشان کرد: انجمن‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک در ایام فاطمیه برنامه‌های متنوعی از جمله مسابقه ادبی و محافل ادبی با و مشارکت مؤسسه فرهنگی و هنری غدیر و کانون بسیج هنرمندان برگزار کردند.

۴۶

منبع: خبـرآنلاین