درخواست وزیر کشور از پاکستان بعد از حمله تروریستی راسک
درخواست وزیر کشور از پاکستان بعد از حمله تروریستی راسک

ایرنا نوشت: وزیر کشور گفت: گروهک‌های تروریستی که بدنبال برهم زدن آرامش، امنیت و وحدت مردم سیستان و بلوچستان هستند از سوی رژیم صهیونیستی حمایت می‌شوند. احمد وحیدی روز شنبه در بدو ورود به فرودگاه کنارک ظهارکرد: سفر به استان سیستان و بلوچستان به دلیل بررسی حادثه‌ای که در راسک اتفاق افتاده انجام شده است. […]

- درخواست وزیر کشور از پاکستان بعد از حمله تروریستی راسک

ایرنا نوشت: وزیر کشور گفت: گروهک‌های تروریستی که بدنبال برهم زدن آرامش، امنیت و وحدت مردم سیستان و بلوچستان هستند از سوی رژیم صهیونیستی حمایت می‌شوند.

احمد وحیدی روز شنبه در بدو ورود به فرودگاه کنارک ظهارکرد: سفر به استان سیستان و بلوچستان به دلیل بررسی حادثه‌ای که در راسک اتفاق افتاده انجام شده است.

وی ادامه داد: پس از حضور در زاهدان اکنون به چابهار آمده‌ایم که با حضور نزدیک در راسک ابعاد موضوع حمله تروریستی به مقر انتظامی این شهرستان را مورد بررسی قرار دهیم تا اقدامات لازم در این راستا صورت گیرد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه این افراد گروهک‌های حمایت شده رژیم صهیونیستی هستند عنوان کرد: انتظار ما این است همسایه ما نیز نسبت به کنترل مرز دقت بیشتری داشته باشد چرا که روشن شده است که گروهک‌های تروریستی از آن طرف مرز آمده‌اند.

وی گفت: انتظار داریم از طرف دولت پاکستان با کنترل دقیق مرزها و کنترل نقاطی که گروهک‌های تروریستی به این سوی مرز آمده‌اند دیگر شاهد چنین اقدامات و عبور متجاوزانه به مرز نباشیم.

منبع: اطلاعات انلاین