همه در جریان دربی اخیر هستیم و دیدیم که در هفتمین دقیقه از وقت‌های تلف شده بازی کمک داور ویدیویی یک پنالتی برای استقلال گرفت تا بازی مساوی شود. مهمانی که برای اولین بار وارد فوتبال ایران شده بود در همین مسابقه اول تاثیر خود را نشان داد، مهمانی که البته در صحنه اخراج امید […]

- رکوردی که از دست یحیی پرید/ مهمان تازه وارد مانع جاودانگی سرمربی پرسپولیس شد

همه در جریان دربی اخیر هستیم و دیدیم که در هفتمین دقیقه از وقت‌های تلف شده بازی کمک داور ویدیویی یک پنالتی برای استقلال گرفت تا بازی مساوی شود. مهمانی که برای اولین بار وارد فوتبال ایران شده بود در همین مسابقه اول تاثیر خود را نشان داد، مهمانی که البته در صحنه اخراج امید حامدی‌فر کارش را درست انجام نداده بود! اما به هر حال این پنالتی تایید شد، بعد از چند دقیقه و آن همه جنجال که در ورزشگاه همه دیدیم. یامگا پشت توپ ایستاد و از علیرضا بیرانوند پنالتی گیر هم کاری برنیامد.

شاید کمتر کسی بداند که یحیی گل محمدی با این مساوی چه رکورد بزرگی را از دست داد. از فروردین ۱۳۴۷ که نخستین بار دو بزرگ تهرانی به مصاف هم رفتند و دربی متولد شد تا همین امروز، هیچ مربی موفق نشده سه دیدار متوالی را ببرد. گل محمدی در بهار ۱۴۰۲ ابتدا دربی برگشت لیگ بیست و دوم را برد و سپس دربی فینال جام حذفی را در وقت‌های اضافه و اگر این مسابقه را هم پیروز می‌شد، اولین مربی تاریخ بود که سه پیروزی متوالی در دربی کسب می‌کند.

یحیی تا دقیقه ۹۰ هم به خواسته‌اش رسیده بود و چه بسا اگر کمک داور ویدیویی نبود حالا صاحب این رکورد شناخته می‌شد. او حالا می‌تواند مثل علی پروین یا پرویز مظلومی دربی بعدی را ببرد اما دیگر رکورد سه برد متوالی لااقل فعلاً از دسترس او خارج شده است.

منبع: خبـر ورزشی