اسرائیلی‌ها عزادار شدند؛ ارتش ۳ سرباز دیگر خودش را اشتباهی کشت!
اسرائیلی‌ها عزادار شدند؛ ارتش ۳ سرباز دیگر خودش را اشتباهی کشت!

به گزارش «اطلاعات آنلاین»ف منابع صهیونیستی اعلام کردند اسرائیلی‌ها امروز شنبه به سوگ سه گروگانی نشستند که ارتش این کشور آن‌ها را تهدید فرض کرد و به اشتباه در غزه کشت. ارتش اسرائیل با ابراز تاسف از این حادثه که باعث شکل‌گیری اعتراضاتی در تل آویو شد، آن را «تراژیک» خوانده است. صد‌ها نفر امروز در […]

- اسرائیلی‌ها عزادار شدند؛ ارتش ۳ سرباز دیگر خودش را اشتباهی کشت!

به گزارش «اطلاعات آنلاین»ف منابع صهیونیستی اعلام کردند اسرائیلی‌ها امروز شنبه به سوگ سه گروگانی نشستند که ارتش این کشور آن‌ها را تهدید فرض کرد و به اشتباه در غزه کشت. ارتش اسرائیل با ابراز تاسف از این حادثه که باعث شکل‌گیری اعتراضاتی در تل آویو شد، آن را «تراژیک» خوانده است.

صد‌ها نفر امروز در اعتراض به کشته شدن این سه گروگان، با برگزاری تظاهراتی در تل‌آویو خواستار آزادی گروگان‌های باقی مانده اسرائیلی شدند که هم اکنون در غزه در اسارت حماس هستند.

این گروگانان اسرائیلی که همگی در دهه بیست عمر خود بودند، در جریان عملیاتی در یکی از محله‌های شهر غزه هدف گلوله سربازان قرار گرفتند.

ظاهرا این سه گروگان زمانی که از محل اسارت خود و از چنگ جنگجویان حماس گریخته و در حال فرار بوده‌اند توسط سربازان اسرائیلی هدف گرفته شده‌اند! 
 
ارتش اسرائیل روز شنبه اعلام کرد تحقیق در خصوص کشته شدن این سه گروگان بر اثر آتش خودی را آغاز کرده است. بر اساس تحقیقات اولیه سه گروگان اسرائیلی که به اشتباه در غزه توسط نظامیان اسرائیلی کشته شدند، پارچه یا پرچمی سفید در دست داشته‌اند.

پیش‌تر نیز یدیعوت آحارونوت اعلام کرده بود: یک سرباز اسرائیلی در حمله بالگرد خودی کشته شده است!

منبع: اطلاعات انلاین