دیدار تیم‌های پرسپولیس و الدحیل در تهران در شرایطی با نتیجه ۲ بر یک به سود حریف قطری تمام و پرسپولیس از رسیدن به مرحله بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باز ماند که گئورگی گولسیانی در واپسین دقایق بازی یک پنالتی را خراب کرد تا پرسپولیس دقایقی بعد با دریافت گل از الدحیل آماده خداحافظی […]

- کابوس گل‌محمدی تکرار شد/ خاطره تلخ یحیی از دو خارجی سرخابی

دیدار تیم‌های پرسپولیس و الدحیل در تهران در شرایطی با نتیجه ۲ بر یک به سود حریف قطری تمام و پرسپولیس از رسیدن به مرحله بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باز ماند که گئورگی گولسیانی در واپسین دقایق بازی یک پنالتی را خراب کرد تا پرسپولیس دقایقی بعد با دریافت گل از الدحیل آماده خداحافظی از لیگ قهرمانان آسیا شود. 

خاطره تلخ این پنالتی و بازیکن خارجی تیم پرسپولیس البته بار دیگر و به شکلی مشابه در دربی برای یحیی گل محمدی تکرار شد.

در دیدار دربی ۱۰۲ و در واپسین دقایق بازی حساس پرسپولیس مقابل استقلال موعود بنیادی‌فر یک ضربه پنالتی به سود استقلال اعلام کرد. این بار ضربه رو به دروازه پرسپولیس زده می‌شد اما کسی که پشت ضربه ایستاد یک فرانسوی و متخصص در زدن ضربات پنالتی بود.

آرتور کوین یامگا که در دو فصل گذشته لیگ برتر برای استقلال گل‌های زیادی را به ثمر رسانده و اتفاقاً اکثر آنها از روی نقطه پنالتی بوده با اعتماد به نفس بالا پشت ضربه ایستاد و روبروی دروازه‌بان تیم ملی و کسی که پنالتی کریستیانو رونالدو را در جام جهانی ۲۰۱۸ مهار کرده بود ایستاد. 

یامگا با یک حرکت بدن علیرضا بیرانوند با کوله باری از تجربه را فریب داد و ضربه خود را به جهت مخالف حرکت بیرو تبدیل به گل کرد تا دومین خاطره تلخ یحیی گل محمدی ظرف هشت روز را برای این مربی رقم بزند. 

دیدار تیم‌های پرسپولیس و الدحیل روز چهاردهم آذر ماه جاری در تهران و در همین استادیوم آزادی با شکست تلخ یاران یه گئورگی گولسیانی به پایان رسید و دقیقاً ۸ روز بعد در تاریخ ۲۳ آذر یامگا با پنالتی که به گل تبدیل کرد دقایق غم انگیز تیم استقلال را با جشن تساوی عوض کرد.

منبع: خبـر ورزشی